اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه گرمسار:

دولت باید حافظ حقوق مردم باشد/ دولت‏مردان به قسم خود پایبند باشند

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه شهرستان گرمسار گفت: دولت مردمی و اسلامی باید بداند که با آرای مردم مسلمان کشور به این مقام رسیده است و باید حافظ حقوق مردم باشد.

دولت باید حافظ حقوق مردم باشد/ دولت‏مردان به قسم خود پایبند باشند

حجت‌الاسلام مهدی ولی‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان به مناسبت هفته دولت، به تفاوت دولت اسلامی با دولت غیراسلامی اشاره و بیان کرد: اعضای دولت اسلامی همه باید مسلمان باشند و تمام عملکرد آنها طبق موازین و مقررات شرع مقدس اسلام باشد.

وی تصریح کرد: دولتی مورد حمایت مردم قرار می‌گیرد که دل‏سوز مردم بوده و با رعایت عدالت و صداقت همراه ملت بوده و حافظ دنیا و آخرت مردم باشد.

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه شهرستان گرمسار افزود: از دولت‏مردان کشور اسلامی انتظار می‌رود که همسو با رهبر انقلاب کشورمان بوده و ولایت‌پذیری خودشان را ثابت کنند و به قسم‌هایی که در مراسم تحلیف یاد کرده‌اند، پایبند باشند.

ولی‌خانی تأکید کرد: دولت‏مردان باید در راستای حمایت از حقوق مردم جامعه و رعایت عدالت بکوشند و در مقابل دشمنان به ویژه استکبار جهانی مقاومت و ایستادگی داشته باشند.

وی تصریح کرد: در نظام اسلامی، اسلامیت و اعتقادات مذهبی جزو اولویت‌ها و از ارکان نظام است و باید تلاش کرد تا در دولت اسلامی، مبانی اسلامی حفظ شود.

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه شهرستان گرمسار گفت: دولت‏مردان باید تلاش کنند تا با کاهش معضلات اجتماعی و اقتصادی و از بین بردن چالش‌ها در کشور، مشکلات مردم را حل کرده و به آنها امیدواری دهند.

ولی‌خانی در پایان متذکر شد: دولت‏مردان باید بدانند الگوهای جامعه هستند و از نظر اعتقادی پایبند به ارزش‌های اسلامی باشند.

انتهای پیام/2249/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول