اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بابل:

بابل 92 شهید ورزشکار را تقدیم نظام کرد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل گفت: بابل 92 شهید ورزشکار را تقدیم نظام کرد.

بابل 92 شهید ورزشکار را تقدیم نظام کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابل، حبیب الله امیرنیا بعدازظهر امروز در جلسه هفته بزرگداشت دفاع مقدس در فرمانداری بابل اظهار داشت: هفته دفاع مقدس برای ملت ما یادآور پیروزی بر استکبار جهانی آن هم با دستان خالی در مقابل تا دندان مسلح دشمنان است.

وی افزود: خودکفایی، خوداتکایی، صبر بر مشکلات و کمبودها، شجاعت و پایداری در مقابل ظلم، حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، اتکا و ایمان به خدا در برابر همه ناملایمات و در مسیر ولایت بودن از مهم‌ترین دستاورد هشت سال دفاع مقدس بود.

این مسئول بیان داشت: هفته دفاع مقدس برای دشمنان یادآور تلخ شکست و ذلت در برابر اسلام است و این که روزی همین مردان که باد ستان خالی در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و به پیروزی رسیدن می‌تواند برای آنها نابودی را به ارمغان آورد.

امیرنیا اذعان داشت: دشمن بداند هرگز نخواهد توانست در برابر اسلام و قدرت ایمان مسلمانان قرار گیرد و چاره‌ای جزء قبول تسلیم و شکست ندارد.

وی با اشاره به اینکه بابل 92 شهید ورزشکار تقدیم انقلاب کرده است، اظهار داشت: دیدار از خانواده شهدا ورزشکار و دیدار از جانبازان ورزشکار از مهم‌ترین برنامه‌های این مدیریت در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/86009/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول