اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای همفکری بسیج کارمندان استان کردستان:

نقش بسیج کارمندان صیانت از خون شهدا است

مسئول شورای همفکری بسیج کارمندان استان کردستان گفت: این نهاد از آغاز پیدایش تاکنون نقش مهمی در ارتقای نظام و صیانت از آرمان‌ها و خون شهدا داشته است.

نقش بسیج کارمندان صیانت از خون شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده ظهر امروز در دیدار اعضای بسیج کارمندی کردستان با نماینده ولی فقیه در این استان به وجود 21 هزار شهید کارمند در ایران و 100 شهید از این قشر در استان کردستان اشاره کرد و گفت: این استان مهد پرورش شهدای گرانقدر بوده است.

وی با تأکید بر اینکه دولت مجموعه‌ای جدا از ملت نیست اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های بارز جمهوری اسلامی مردمی بودن آن است و مشروعیت و اقتدار و عزت نظام برخاسته از این صفت است.

مسئول شورای همفکری بسیج کارمندان استان کردستان به افتتاح 378 پروژه عمرانی و اقتصادی با یک هزار و 497 میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت اشاره کرد و گفت: این توفیقات در سایه همراهی مردم با دولت حاصل آمده است.

حسن‌زاده با بیان اینکه نقش بسیج پس از پیروزی انقلاب در تمامی عرصه‌ها آشکار است اظهار کرد: همگان با موفقیت‌ها و دستاوردهای بسیج آشنا هستند.

وی با بیان اینکه نقش‌آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف تنها منحصر به دوران جنگ نبوده است اظهار کرد: این نیروی ارزشی همواره آماده جانفشانی در راه دستورات و منویات رهبر است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با یادآوری حماسه 9 دی سال 88 این روز را میثاق مجدد مردم با رهبر انقلاب دانست و افزود: بسیج در ارتباط با افزایش بصیرت مردم در جریانات پس از انتخابات حضور فعالی داشت.

حسن‌زاده در ادامه به نقش بسیج کارمندان در جامعه اشاره کرد و گفت: این نهاد از آغاز پیدایش تاکنون نقش مهمی در ارتقای نظام و صیانت از آرمان‌ها و خون شهدا داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌جاری با تشکیل شورای اندیشه و همفکری در استان کردستان 10 کارگروه در این راستا فعال شده است که کارگروه‌های تربیتی، اخلاقی، سلامت، اجتماعی، فرهنگی سیاسی و اقتصادی از آن جمله است.

مسئول شورای همفکری بسیج کارمندان استان کردستان با اشاره به وجود 4 کارگروه اقتصادی در این شورا، اولویت بسیج را مباحث اقتصادی عنوان کرد و گفت: این امر در راستای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری پیرامون خلق حماسه اقتصادی است.

حسن‌زاده آموزش نظامی، فرهنگی و سیاسی، تدوین راهبردهای ملی و تشریح و پیاده‌سازی رهنمودهای رهبر را از مهمترین اهداف بسیج ادارات ذکر کرد و گفت: هدف کارگروه‌های تخصصی تولید فکر، ایده و راهکار برای کمک به تحقق جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به تدوین 11 مصوبه در این شورا اظهار کرد: 10 مورد از این مصوبات اجرایی شده است و یک مورد آن نیز در حال پیگیری است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان برنامه‌های بسیج کارمندان در هفته دولت را بازدید از خانواده شهدای کارمند، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، تشکیل همایش بسیج ادارات، تشکیل مجمع بسیج استان،پیاده‌روی بسیجیان کارمند در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و حضور بسیجیان کارمند در نمازهای جمعه اعلام کرد.

انتهای پیام/79012/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول