اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت نبی ‌اکرم (ص) کرمانشاه:

ولایتمداری خمیرمایه شکل‌گیری شخصیت شهدا است

فرمانده سپاه حضرت نبی‌ ‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ولایتمداری عامل و خمیرمایه شکل‌گیری شخصیت شهدا بوده است و وظیفه داریم مبانی آموزه‌هایی که شهیدان به آن پایبند بودند را بیان کنیم.

ولایتمداری خمیرمایه شکل‌گیری شخصیت شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار محمد‌نظر عظیمی در همایش تجلیل از شهدای بسیج کارمندان استان کرمانشاه که پیش از ظهر امروز در تالار انتظار برگزار شد با تبریک هفته دولت اظهار داشت: وظیفه داریم در مناسبت‌ها و مراسمات مبانی آموزه‌هایی که شهیدان به آن پایبند بودند را بیان کنیم.

وی افزود: ولایتمداری عامل و خمیرمایه شکل‌گیری شخصیت شهدا بوده است و امروز به شهیدان افتخار می‌کنیم و بسیاری از شهیدان گمنام باقی مانده‌اند.

عظیمی تصریح کرد: انقلاب قدم مسیحایی امام راحل در تربیت نسل شهیدان بسیار تأثیرگذار بود و شهدا با اخلاص در راه دین و ولایت جنگیدند که برگرفته از تدین و تقوای آنها است.

این مقام مسئول ادامه داد: با شهید محمدرضا قلیوند شهید شاخص کارمند استان کرمانشاه همکلاس بودم.

وی در خانواده مذهبی و طبقه‌ای متوسط ورود پیدا کرد و پدر این شهید در بازار کنگاور به تقوا و تدین معروف بود و مردم به او اعتماد داشتند.

فرمانده سپاه حضرت نبی ‌اکرم (ص) کرمانشاه اعلام کرد: قلیوند در مبارزات انقلابی بسیار شجاع بود و در تمام عملیات‌های دوران دفاع مقدس شرکت می‌کرد.

وی فرماندار کنگاور بود اما در زمان عملیات، در جبهه حضور پیدا می‌کرد که در آخرین عملیات دفاع مقدس شهید شد.

عظیمی افزود: ولایت‌مداری شهدا مثال‌زدنی است و دست‌نوشته‌های باقی‌مانده از این شهید که چند دقیقه قبل از شهادت به نگارش درآمده برای جامعه اسلامی بسیار ارزشمند است و تکلیف برای دفاع از ولایت در این نوشته‌ها دیده می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: مدیران و مسئولان باید سیره و روش شهدا را الگوی خود قرار دهند و در خدمت مردم و مملکت از شهدا الگوبرداری کنند.

انتهای پیام/2700/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول