اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد:

هنرمندان باید انتقال‏دهنده پیام شهدا باشند

مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاح بیستمین جشنواره بین‏المللی هنرهای تجسمی جوانان در گلزار شهدای علی‏آبادکتول گفت: هنرمندان باید انتقال‏دهنده پیام شهدا باشند.

هنرمندان باید انتقال‏دهنده پیام شهدا باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اصغر امیرنیا در مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره بین‏المللی هنرهای تجسمی جوانان در سالن علاوه جعفری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‏آبادکتول اظهار داشت: نقش‏آفرینی شهدا قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مسئولیت هنرمندان را در بیان رشادت‏ها و جانفشانی‏های آنها بیشتر کرده است. 

وی افزود: شهدا در راستای اجرای منویات امام راحل، حفاظت از انقلاب اسلامی و مرز و بوم ایرانم اسلامی و آرامش و آسایش مردم از عزیزترین داشته خویش که جان عزیزشان بود، گذشتند.

هنرهای تجسمی ریشه در اعتقادات و باورهای دینی ما دارند

مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: هنرهای تجسمی ریشه در اعتقادات و باورهای دینی ما دارند.

امیرنیا با بیان اینکه سعادت و عدم موفقیت هر کشوری به هنرمندان آن بستگی دارد، ادامه داد: هنرمندان مسئولیت سنگینی بر عهده دارند و باید قدر خود را بدانند.

به گفته وی، هنرمندان حاضر در بیستمین جشنواره بین‏المللی هنرهای تجسمی جوانان از بین 15 تا 20 میلیون جوان ایرانی انتخاب شدند.

جشنواره بین‏المللی هنرهای تجسمی جوانان نمای کوچکی از جشنواره بین‏المللی فجر است

مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به درخواست‏های زیاد جوانان برای شرکت در این جشنواره گلچین‏های آنها برگزیده شدند.

امیرنیا گفت: جشنواره بین‏المللی هنرهای تجسمی جوانان نمای کوچکی از جشنواره بین‏المللی هنرهای تجسمی فجر است.

وی تاکید کرد: هنرمندان شرکت‏کننده در این جشنواره باید در کنار توانمندی‏های خود از تجربیات اساتید خود برای ورود به جشنواره بین‏المللی هنرهای تجسمی فجر استفاده کنند.

مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: تنوع رشته‏ها در هنرهای تجسمی موجب می‏شود تا هنرمندان 9 رشته در یک جشنواره در کنار هم قرار گرفته و با خرده‌فرهنگ‏ها و دیدگاه‏های یکدیگر آشنا شوند.

لازم به ذکر است؛ بیستمین جشنواره بین‏المللی هنرهای تجسمی جوانان از دوم شهریور ماه 1392 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‏آبادکتول آغاز شد و عصر پنجم شهریور ماه جاری به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/83003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول