اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

450 میلیون تومان پروژه در شهر هیر افتتاح شد

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهر هیر با سرمایه‌گذاری 450 میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

450 میلیون تومان پروژه در شهر هیر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل ظهر امروز در مراسم افتتاح این پروژه‌ها که با حضور مسئولان شهرستانی و خیرین مدرسه‌ساز به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: یک باب آموزشگاه با مشارکت خیر مدرسه‌ساز دکتر دارا به‌روش با مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در روستا بقر‌آباد بخش هیر و با اعتبار 84 میلیون تومان در زیر‌بنایی به مساحت 165 متر‌مربع افتتاح و تقدیم اهالی این روستا شد.

کاظم دبیر از افتتاح و بهره‌برداری 10 پروژه دیگر از جمله غسالخانه در شش روستا، بهسازی و شن‌ریزی معابر روستایی و احداث سرویس‌های عمومی با هزینه‌کرد 365 میلیون تومان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام و طرح‌هایی که با همت و کمک اهالی و خود مردم در حال اجراست در اولویت جدی می‌باشد.

فرماندار اردبیل همچنین از خرید و تحویل یک دستگاه لودر با اعتباری به ارزش 200 میلیون تومان به تعاونی دهیاران تابعه بخش هیر خبر داد.

دبیر یادآور شد: با همکاری بخشدار هیر و دهیاران تابعه این دستگاه خریداری شده و در اختیار تعاونی دهیاران با هدف بکار‌گیری در بخش عمران و آبادانی روستا‌های تابعه قرار گرفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به مناطق روستایی و محروم جزو سیاست‌های تردید‌ناپذیر نظام و مسئولان است و در این حرکت نباید خلل و خدشه‌ای وارد شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل در پایان سخنان خود با گرامیداشت یاد و نام شهدای گران‌سنگ دولت، شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: اگر امروز از دولتمردان ساده‌زیست ما آن هم در دوران کوتاه مسئولیتشان نام نیکی بر جای مانده به دلیل برجستگی‌ها و شاخصه‌هایی است که در وجود چنین انسان‌های ارزشمند تبلور پیدا کرده است.

انتهای پیام/62003/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول