اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم عنوان کرد

افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال در قم

معاون عمرانی استاندار قم با اشاره به برنامه دولت برای احداث 40 هزار واحد مسکن مهر در قم گفت: در گذشته 25 هزار واحد افتتاح مسکن مهر در قم افتتاح شده بود و 10 هزار واحد باقیمانده هم تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جواد دلاوری امروز در آیین افتتاح 248 پروژه عمرانی قم که در سالن معصومیه استانداری قم برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: این هفته در واقع فرصتی است که دستگاه‌های اجرایی خدمات و دستاوردهای خود را در معرض نمایش عموم بگذارند.

وی افزود: افتتاح همزمان 248 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 366 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف رهاورد خدمت یک سال اخیر مجموعه ادارات دولتی و شهرداری در قم است.

معاون عمرانی استاندار قم با بیان اینکه شهرداری قم با 172 پروژه بیشترین طرح‌ها را در این میان داشته است گفت: در بخش مسکن هم سنگین‌ترین پروژه‌ها از نظر اعتباری قرار دارند.

وی ادامه داد: امروز پنج هزار واحد مسکن مهر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند ضمن اینکه دو هزار واحد مسکن روستایی هم مقاوم‌سازی شده‌اند و امروز به بهره‌برداری می‌رسند؛ مجموع اعتبار این پروژه‌ها 270 میلیارد تومان بوده است.

دلاوری با اشاره به برنامه دولت برای احداث 40 هزار واحد مسکن مهر در قم عنوان داشت: در گذشته هم 25 هزار واحد افتتاح شده بودند و 10 هزار واحد باقیمانده هم تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

معاون عمرانی استاندار قم خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزی 9 پروژه به ارزش 5.9 میلیارد تومان امروز به بهره‌برداری رسیدند و در حوزه حمل و نقل هم شاهد افتتاح 9 پروژه به ارزش 9.3 میلیارد تومان، در بخش آموزش و پرورش و نوسازی مدارس 15 پروژه و در حوزه‌های زیربنایی مانند مخابرات و آب و فاضلاب هم 19 پروژه با اعتبار 11.5 میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: در بحث مدیریت و عمران شهری که مربوط به شهرداری است هم 172 طرح به ارزش 56.4 میلیارد تومان و در سایر موارد نظیر محیط زیست، فرهنگ عمومی و بهسازی محیط روستایی هم 22 پروژه با اعتبار 1.4 میلیارد تومان امروز افتتاح شدند.

دلاوری عناوین شاخص پروژه‌های افتتاح شده امروز را مورد توجه قرار داد و گفت: مسکن، خانه‌های روستایی، اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب، احداث واحدهای گلخانه‌ای، منابع آب، استخر ذخیره‌سازی آب، تسطیح زمین‌های کشاورزی، توسعه شبکه مخابرات، احداث مجتمع‌های خدمات بین راهی، طرح‌های هادی روستایی، خانه عالم، طرح‌های آموزشی و ورزشی و پروژه‌های مدیریت شهری در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسیده‌اند.

انتهای پیام/78004/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول