اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آزادشهر خبر داد

افتتاح و کلنگ‎زنی 64 طرح عمرانی و اشتغالزایی در آزادشهر

فرماندار آزادشهر گفت: مراسم افتتاح و بهره‎برداری و کلنگ‎زنی 64 طرح عمرانی، تولیدی و اشتغالزایی این شهرستان در هفته دولت برگزار می‎شود.

افتتاح و کلنگ‎زنی 64 طرح عمرانی و اشتغالزایی در آزادشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید فاضل دهنوی صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر از نیروهای متعهد و ولایتمداری بودند که در طول دوران خدمت جز به رضای خدا و بنده خدا به چیزی فکر نمی‎کردند و تمام تلاش آنها بر این بود این حکومت الهی در زیر سایه ولایت‎فقیه یک حرکت صعودی داشته باشد و این خط و مشی خواهد بود که همه ما به عنوان خادمات ملت ملزم به رعایت آن خواهیم بود.

89 میلیارد ریال اعتبار برای طرح‎های عمرانی قابل افتتاح و کلنگ‎زنی در آزادشهر

وی خاطرنشان کرد: برای طرح‎های عمرانی شهرستان که در این هفته افتتاح و یا کلنگ‎زنی می‎شود 89 میلیارد و 763 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

دهنوری افزود: برای 24 طرح تولیدی و اشتغالزایی شهرستان هم 30 میلیارد و 9 میلیون ریال اعتبار تخصیص داده شده و با اجرای این پروژه‎ها برای 65 نفر اشتغال ایجاد می‎شود.

فرماندار شهرستان آزادشهر اضافه کرد: یک دبیرستان در شهر «نوده‎خاندوز» بخش «چشمه‎ساران»، شرکت مرغ گوشتی «شبنم طلایی» و مزارع و باغ‎هایی که زیرپوشش سیستم آبیاری تحت فشار قرار گرفته‎اند از مهمترین طرح‎هایی خواهد بود که عصر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و مردم همیشه در صحنه افتتاح و کلنگ‎زنی می‎شود.

هفته دولت هفته یاس و نامیدی دشمن است

دهنوی ادامه داد: هفته دولت فرصتی مناسب است تا فعالیت‎هایی صورت گرفته در بخش‎های مختلف را به منظور یاس و ناامیدی دشمن رسانه‎ای کنیم و مردم را در جریان اتفاقات خوب و فرخنده قرار دهیم و البته  واجب و ضروری است پیرو وصیت‎های امام راحل و فرمایشات مقام معظم رهبری مردم را در همه احوال و به مناسبت‎های مختلف در جریان کارها و فعالیت‎ها قرار و حتی از آنان کمک بخواهیم.

دولتی موفق است که به ولایت‎فقیه نزدیک‎تر باشد

فرماندار آزادشهر با اشاره به آغاز فعالیت دولت یازدهم گفت: دولت و مجموعه کاری به موفقیت نزدیک‎تر است که به ولایت فقیه نزدیک باشد و انتظار است دولت فعلی هم با بهره‎مندی از همه توانمندی‎های موجود و استعانت از خداوند و یاری گرفتن از فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری موفق و پیروز باشد و خواسته‎های مردم را تحقق ببخشد.

انتهای پیام/2307/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول