اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

مسئولان دفاتر پیشخوان به فکر تدوین منشور اخلاقی باشند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: مسئولان دفاتر پیشخوان باید به فکر تدوین منشور اخلاقی باشند.

مسئولان دفاتر پیشخوان به فکر تدوین منشور اخلاقی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کریم مهرشاد پیش از ظهر امروز در همایش مدیران دستگا‌ه‌های اجرایی و مسئولان دفاتر پیشخوان دولت ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: برای ماندگار شدن باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم که بیشترین رنج را تحمل کردند. 

وی تصریح کرد: با پیروی از راه و سیره شهدا باید خاطره آنها را گرامی بداریم و هدف از گرامیداشت هفته دولت تداعی‌کننده برنامه‌های شهدا است که باید در دستور کار قرار دهیم.

مهرشاد سرعت و دقت در دفاتر پیشخوان دولت را موجب بازاریابی کار آنها عنوان کرد و بیان داشت: تلاش بیشتر این دفاتر افزایش درآمد آنها را در پی دارد و برای رسیدن به پیشرفت حداکثری باید به سمت مشتری‌مداری گام بردارند.

وی با تاکید بر بازخوانی دقیق بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌ها توسط مسئولان دفاتر پیشخوان دولت خاطر نشان کرد: باید در راستای این ابلاغیه‌ها حرکت کنند و برای رسیدن به خواسته‌ها تقویت صنف‌ها بسیار اثربخش است.

وی خطاب به مسئولان دفاتر پیشخوان ابراز داشت: باید به فکر تدوین منشور اخلاقی برای صنف خود باشید، زیرا به امضا رسیدن یک منشور اخلاقی توسط دفاتر کارآمدی بیشتری دارد.

مهرشاد اذعان داشت: با توجه به نزدیک بودن انتخابات صنف دفاتر پیشخوان دولت باید با حضور پرشور خود نمایندگانی را انتخاب کنید تا برای پیگیری خواسته‌ها و اهداف تلاش کنند.

انتهای پیام/80028/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول