اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری

مجتمع پرورش ماهی 24 تنی کوهرنگ افتتاح شد

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و فرماندار کوهرنگ مجتمع پرورش ماهی 24 تنی علی اسدی کوهرنگ افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مجتمع پرورش ماهی 24 تنی کوهرنگ افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عنابستانی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح مجتمع پرورش ماهی 24 تنی علی اسدی در کوهرنگ اظهار کرد: کلنگ این پروژه سال گذشته در روستای تبرک زمین خورد و با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته از سوی مسئولان ما امروز شاهد به ثمر نشستن این تلاش‌ها هستیم.

وی از صرف بیش از 2 هزار میلیون ریال اعتبار برای ساخت این مجتمع پرورش ماهی خبر داد و گفت: این میزان اعتبار توسط بخش خصوصی و از محل اعتبارات شخصی و تسهیلات بانکی تامین شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این مجتمع پرورش ماهی در روستای تبرک از توایع شهرستان کوهرنگ زمینه اشتغال سه نفر به صورت مستقیم در این شهرستان را فراهم کرده است.

این مسئول ادامه داد: وجود آب در شهرستان کوهرنگ شرایط را برای گرایش بیشتر مردم به سمت صنعت پرورش ماهی فراهم کرده به نحوی که افتتاح این پروژه‌ها در این شهرستان به نحو چشمگیری نسبت به گذشته افزایش داشته است.

عنابستانی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری رتبه نخست کشور در پرورش ماهیان سردآبی را به خود اختصاص داده است، بیان داشت: امیدواریم با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی مسئولان این روند همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/68006/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول