اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز از هفته دولت

اداره ثبت احوال بازفت افتتاح شد

در چهارمین روز از هفته دولت با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری اداره ثبت احوال بازفت افتتاح شد.

اداره ثبت احوال بازفت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عنابستانی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح اداره ثبت احوال بازفت اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر همه هستی خود را برای خدمت به کشور و مردم به صحنه آوردند و برای اثبات حقانیت از زندگی خود به راحتی گذشتند.

وی از افتتاح اداره ثبت احوال بخش بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: ساخت این اداره از سال 90 آغاز شده بود و با روند آماده سازی مطلوب امروز در جمع مسئولان و مردم مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این مسئول اعتبار ساخت این مرکز را یک هزار و 570 میلیون ریال عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: با ساخت اداره ثبت احوال موفق شدیم زمینه اشتغال پنج نفر به صورت مستقیم در شهرستان کوهرنگ فراهم کنیم.

عنابستانی حساسیت در مدیریت را شاخصه دولت رجایی برشمرد و اذعان داشت: اخلاص کامل در عمل، احساس همیشگی وجود خدا در تمام امور و پشتکار از ویژگی اخلاقی این شهید بزرگوار بود.

انتهای پیام/68006/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول