اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار آذربایجان غربی:

82 درصد پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در بخش روستائی است

مشاور استاندار آذربایجان غربی گفت: بیش از 82 درصد پروژه‌های افتتاحی هفته دولت آذربایجان غربی در بخش روستائی است.

82 درصد پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در بخش روستائی است

مجتبی فوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: عمران و توسعه شهرها مسئله مهمی است که عمران روستائی پیش‌نیاز آن است و این مسئله با شتاب بیش‌تر عمران روستاها در سال‌های اخیر، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

وی تعداد کل پروژه‌های قابل افتتاح آذربایجان غربی در هفته دولت را 438 پروژه اعلام و تصریح کرد: از این تعداد 362 پروژه در بخش روستائی و 76 پروژه در بخش شهری آماده‌سازی شده‌اند.

فوقی بیش‌ترین این پروژه‌ها را مربوط به سازمان جهاد کشاورزی استان اعلام کرد و افزود: جهاد کشاورزی با ارائه 290 پروژه اقتصادی، عمرانی و کشاورزی در بخش روستائی و با اعتباری افزون بر 539 میلیارد و 808 میلیون ریال، توانست جایگاه نخست بیش‌ترین تعداد پروژه افتتاحی استان در هفته دولت را به خود اختصاص دهد.

وی پس از آن به شرکت گاز استان اشاره کرد و گفت: شرکت گاز نیز با ارائه 29 پروژه در بخش روستائی و دو پروژه در بخش شهری، دومین دستگاه اجرایی استانی است که بیش‌ترین تعداد پروژه را برای افتتاح در هفته دولت داشته است.

مشاور استاندار آذربایجان غربی همچنین جمع کل مبالغ هزینه شده برای تکمیل پروژه‌های شرکت گاز استان را 106 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی راه و شهرسازی را سومین دستگاه دولتی استان، پس از جهاد کشاورزی و شرکت گاز، به لحاظ دارا بودن بیش‌ترین تعداد پروژه آماده افتتاح اعلام کرد و افزود: راه و شهرسازی نیز 21 پروژه در بخش شهری و هفت پروژه در بخش روستائی، با اعتباری افزون بر 181 میلیارد و 750 میلیون ریال آماده افتتاح در هفته دولت داشته است.

فوقی با اعلام این خبر تصریح کرد: در هفته دولت سال‌ جاری، 17.4 درصد پروژه‌های اجرایی آماده افتتاح استان در بخش شهری و 82.6 درصد آن در بخش روستائی بوده‌اند.

انتهای پیام/61006/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول