اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشان از برخی وعده‌های انتخاباتی انتقاد کرد

از وعده استخدام نیروها تا انتصاب مسئولان بومی

معاون استاندار اصفهان از وعده‌های انتخاباتی فراقانونی برخی نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کاشان انتقاد کرد.

از وعده استخدام نیروها تا انتصاب مسئولان بومی

‌به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان علیرضا جوادی صبح امروز در جمع اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل و نطنز اظهار داشت: با وجود برگزاری جلسات توجیهی و تذکرات فراوان نسبت به عدم دادن وعده‌های غیرعملی و خارج از حیطه وظایف توسط نامزدهای انتخاباتی شوراها باز شاهد برخی از قول‌ها و وعده‌های فراقانونی بودیم.

وی استخدام نیروها و انتصاب مسئولان بومی در شهرستان را از جمله وعده‌های غیرعملی برخی نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در این شهرستان ذکر و خاطرنشان کرد: این گونه وعده‌ها در حیطه وظایف و اختیارات اعضاء شورای شهر نیست و آنها تنها از بین مسئولان می‌توانند شهردار را تعیین کنند آن هم نمی‌توانند در حیطه اختیارات شهردار دخالتی داشته باشند.

جوادی با اشاره به وجود 7 اصل و 34 وظیفه در مورد شوراهای شهر و روستا در قانون بیان داشت: اعضاء شوراهای شهر و روستا باید نسبت به وظایف خود اشراف داشته و در انجام آن اهتمام ورزند.

فرماندار کاشان در ادامه تعداد نامزدهای ثبت‌نام شده برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در شش شهر شهرستان کاشان را 239 نفر اعلام کرد.

به گفته وی؛ از این تعداد نامزد ثبت‌نام شده 46 نفر انصراف دادند و صلاحیت سه نفر نیز در پایان فرایند پیش از انتخابات مورد تایید قرار نگرفت و در نتیجه 190 نفر در انتخابات چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا در کاشان به رقابت پرداختند که سرانجام 38 نفر موفق شدند بر کرسی شوراها تکیه کنند.

انتهای پیام/2406/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول