اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی وعده داد

حمایت‌های ویژه از کارگران و سرمایه‌گذاران ایرانی خارج شده از امارات

قائم مقام وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: طبق پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده کارگران و سرمایه‌گذاران ایرانی خارج شده از امارات مورد حمایت‌های ویژه در استان هرمزگان قرار می‌گیرند.

حمایت‌های ویژه از کارگران و سرمایه‌گذاران ایرانی خارج شده از امارات

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد راستی دوشنبه‌شب در نشست شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری هرمزگان با بیان اینکه با رایزنی‌های صورت گرفته با استاندار و مسئولان مرتبط هرمزگان در این استان از اخراج‌شدگان از امارات در باب سرمایه‌گذاری‌ها و فرصت‌های شغلی تمام و کمال حمایت می‌شود،‌ اظهار داشت: این آمادگی را داریم که چه در مناطق آزاد و مناطق ویژه زمینه سرمایه‌گذاری آسان را برای خارج‌شدگان از امارات فراهم آوریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های شیلاتی در هرمزگان افزود: کارشناسان نروژی طرحی را در باب توسعه ظرفیت‌های شیلاتی و به ویژه پرورش ماهی در قفس در حوزه خلیج فارس تهیه کرده‌اند که در صورت اجرا در هرمزگان می‌توان شاهد تحولی عظیم در این بخش پیرامون اشتغال و تولید بود.

مدیرکل اداره، کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان افزود: صنایع دستی هرمزگان در مرکز و شهرهای بزرگ کشور به دلیل کیفیت، ارزانی و تنوع دارای بیشترین ارزش و مشتری است که در همین راستا باید به این بخش نیز توجهی ویژه معطوف کنیم.

راستی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: از مسئولان دستگاه‌های مختلف انتظار می‌رود با توجه به عزمی که در مردم و نظام برای ایجاد فرصت‌های شغلی وجود دارد، در هر جا که می‌توانند نهایت تلاش خود را به عمل آورند.

وی همچنین در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 16 هزار و 337 فرصت شغلی در استان ایجاد شده که این تعداد برابر با 33.6 درصد از کل تعهد استان در باب ایجاد اشتغال است.

انتهای پیام/88001/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول