اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

جوانان عباس‌آباد در مازندران برای اشتغال در اولویت باشند

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: جوانان منطقه عباس آباد در شرق مازندران برای اشتغال در اولویت باشند چرا که ایجاد اشتغال می‌تواند از بسیاری معضلات و مشکلات این منطقه بکاهد.

جوانان عباس‌آباد در مازندران برای اشتغال در اولویت باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، هادی ابراهیمی صبح امروز بعد از بازدید از محله عباس آباد نکا در جمع مردم عباس آباد نکا در مسجد امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: من مدافع شما عباس آبادی‌ها هستم چرا که آنچه باید در این محله انجام شود عملیاتی نشد.

وی افزود: حداقل امکانات در این منطقه دیده نشده است و باید طوری شود که عباس‌آباد نیز همچون محلات دیگر نکا دیده شود.

ابراهیمی با بیان اینکه بحث تبعیض کاملا در عباس‌آباد مشهود است، ادامه داد: باید امکاناتی در حد محلات دیگر نکا در اختیار افراد این منطقه قرار گیرد تا از شرایط یکسان برخوردار شوند.

وی یادآور شد: من اعتقاد ندارم به اینکه همه مشکلات از جانب شما است بلکه معتقدم بخشی از مشکلات از ما است چرا که ما کمتر توجه کردیم و فقط گفتیم عباس‌آباد جرم‌خیز است و همایش برگزار کردیم.

ابراهیمی اضافه کرد: اگر هزینه‌های همایش‌های مربوط به محله عباس آباد نکا را صرف طرح فاضلاب می‌کردیم اکنون شاهد چنین وضعیتی در کوچه و خیابان این محله نبودیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران همچنین به اختصاص 3 هزار متر زمین برای اماکن تفریحی، بهداشتی و ورزشی محله عباس‌آباد اشاره کرد و یادآور شد: توسط فرمانداری این زمین خریداری و تهیه شده است و به زودی سالن ورزشی، خانه بهداشت و پارک کلنگ‌زنی و ساخته می‌شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: جوانان منطقه عباس‌آباد برای اشتغال در اولویت باشند چرا که ایجاد اشتغال می‌تواند از بسیاری معضلات و مشکلات بکاهد.

وی گفت: ساماندهی وضعیت بهداشتی مهم‌ترین و اولویت‌دارترین مسئله است و باید بیاموزید که هر کدام از شما شهردار کوچه و منزل خود باشید تا شاهد وضعیت آشفته بهداشتی در این محله نباشیم.

ابراهیمی افزود: در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیروی انتظامی تدابیر امنیتی و انتظامی مناسب را اجرا کند.

به گزارش فارس، دو تن از بانوان و آقایان عباس‌آبادی نیز به بیان مشکلات و معضلات این محله پرداختند و خاطرنشان کردند: تبعیض نژادی در شهرستان مهم‌ترین مشکل است، وقتی برای کار به جایی مراجعه می‌کنیم تا می‌شنوند عباس‌آبادی هستیم امتناع می‌کنند.

این افراد همچنین ایجاد فضایی تفریحی و فرهنگی را از نیازهای مهم این محله دانستند و بر ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان تاکید کردند.

انتهای پیام/86002/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول