اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی چهارمحال و بختیاری خبر داد

شرکت بیش از 1600 دانش آموز چهارمحال و بختیاری در طرح آیه‌های تمدن

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال از مجموع 4 هزار دانش آموز شرکت کننده در آزمون تعیین سطح آیه‌های تمدن استان یک هزار و 695 دانش آموز پذیرفته شدند.

شرکت بیش از 1600 دانش آموز چهارمحال و بختیاری در طرح آیه‌های تمدن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدعلی مرادی ظهر امروز در همایش آیه‌های تمدن در سپاه استان، اظهار کرد: توانمندسازی و زمینه سازی برای نقش آفرینی دانش آموزان بسیجی در عرصه‌های اجتماعی، ایجاد نشاط علمی و فرهنگی در جامعه دانش‌آموزی و کمک به تأمین نیروی انسانی متعهد و کارآمد مورد نیاز کشور از اهداف طرح آیه‌های تمدن است.

وی افزود: امسال از میان 4 هزار دانش آموز شرکت کننده در آزمون تعیین سطح آیه‌های تمدن استان یک هزار و 695 نفر جذب شدند که یک هزار و 605 نفر در مقطع ششم ابتدایی تا سوم دبیرستان و تعداد 90 نفر در سال چهارم متوسطه مشغول تحصیل هستند.

مرادی با اشاره به موفقیت دانش آموزان بسیجی در کنکور سال گذشته، گفت: در مجموع 28 نفر از شرکت کنندگان در طرح آیه‌های تمدن سال 91 موفق به کسب رتبه زیر هزار در کنکور سراسری شدند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به نتایج قابل قبول طرح، سهمیه آیه‌های تمدن استان از یک هزار و 103 نفر به یک هزار و 605 نفر افزایش یافت.

وی با اشاره به خدمات علمی پیش بینی شده برای دانش آموزان شرکت کننده در طرح آیه‎های تمدن،  اظهار داشت: آزمون‌های کنکور آزمایشی، کلاس‌های تقویتی و رفع اشکال، جلسات مشاوره تحصیلی و ارائه کتب کمک آموزشی از طریق موسسه آموزشی رزمندگان برای شرکت کنندگان در طرح اجرا می‌شود.

همایش آیه‌های تمدن دانش آموزی با حضور دانش آموزان بسیجی سال آخر متوسطه در سالن شهید فهمیده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام برگزار شد.

انتهای پیام/68001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول