اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

نشست رزمندگان شکست حصر آبادان برگزار می‌شود

مدیر کانون بسیج پیشکسوتان آبادان گفت: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس نشست رزمندگان شکست حصر آبادان برگزار می‌شود.

نشست رزمندگان شکست حصر آبادان برگزار می‌شود

محمدرضا فرخی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: برگزاری نشست رزمندگان شکست حصر آبادان را در برنامه‌های ویژه مناسبتی هفته دفاع مقدس در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: اگر هزینه‌ها این امکان را دهد نورافشانی آسمان آبادان در پنج مهر، برای مردم و شهروندان نیز بسیار مطلوب و در خور شان است.

مدیر کانون بسیج پیشکسوتان آبادان ادامه داد: برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس کمیته‌های مختلفی تعریف شده است و هر کدام در زمینه‌ای مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه همچنین در نظر داریم به مناسبت پنجم مهر ماه، نمایشگاه ادوات نظامی را برپا کنیم تا نسل جدید را بیش از پیش به سوی فرهنگ دفاع مقدس سوق دهیم، گفت: انتظار داریم شهرداری آبادان نیز تبلیغات برنامه‌های هفته دفاع مقدس را با کیفیت هر چه تمام انجام دهد و در این زمینه همه اعضا باید ما را همراهی کنند.

فرخی‌نژاد تصریح کرد: برگزاری برنامه‌هایی در خور شان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از پیش یاد و خاطره شهدا و رزمندگان را در جامعه زنده می‌کند و خانواده‌های آنان را نیز خشنود خواهد کرد.

انتهای پیام/ 72001/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول