اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل:

مصرف سی.ان.جی در اردبیل ماهانه بیش از 14 میلیون متر مکعب است

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: ماهانه به طور متوسط 14 میلیون و 500 هزار متر مکعب گاز طبیعی به عنوان سوخت پاک در استان اردبیل مصرف می‌شود.

مصرف سی.ان.جی در اردبیل ماهانه بیش از 14 میلیون متر مکعب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود آقامحمدیان عصر امروز در جریان افتتاح چند پروژه و طرح زیربنایی در حوزه سوخت‌رسانی در اردبیل اظهار داشت: گرایش به مصرف سوخت طبیعی و سی.ان.جی در بین صاحبان خودرو افزایش یافته و در کنار بنزین مصرف گاز طبیعی رو به افزایش است.

وی تصریح کرد: هر چند مصرف بنزین هفت تا 9 درصد در پنج ماهه امسال افزایش داشته اما میزان مصرف گاز طبیعی نیز در جایگاه‌های سی.ان.جی در حال افزایش است و دلیل آن نیز افزایش سفرها و همچنین افزون شدن خودروهای در حال تردد در مناطق مختلف است.

آقامحمدیان خاطر نشان کرد: با اضافه شدن دو جایگاه در اردبیل و ارائه 837 هزار متر مکعب سوخت پاک هم اکنون مصرف سوخت سی.ان.جی در منطقه اردبیل ماهانه بیش از 14 میلیون و 500 هزار متر مکعب افزایش یافته است.

این مسئول به فعالیت 56 جایگاه سی.ان.جی در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: با اقدامات انجام شده دو جایگاه جدید در اردبیل احداث و راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: ما همچنان شاهد ارتقای مصرف بنزین و گاز طبیعی هستیم که دلیل عمده آن نیز افزایش ترددها، حجم سفرها و همچنین بالا رفتن تعداد خودروهایی است که گرایش به استفاده از سوخت طبیعی را نیز افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان در ادامه بیان کرد: هیچ مانع و مشکلی در ارائه سوخت سی.ان.جی و بنزین در جایگاه‌های عرضه مواد سوختی وجود ندارد و در تمام جایگاه‌ها یک روند مطلوب و مناسب را در ارائه خدمات در این حوزه شاهد و ناظر هستیم.

آقامحمدیان در مورد تمهیدات اندیشیده شده برای سوخت مورد نیاز روستاییان در فصل سرما و زمستان گفت:‌ با هماهنگی‌های انجام شده با دهیاری‌ها و بخشداری‌ها تأمین سوخت مورد نیاز انجام شده و بعید به نظر می‌رسد در این زمینه با توجه به ذخیره‌سازی‌هایی که در دو سه ماه آینده انجام می‌شود مشکل خاصی به وجود آید.

انتهای پیام/62004/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول