اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل:

مصرف 106 میلیون لیتر بنزین در اردبیل

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 106 میلیون لیتر بنزین در استان اردبیل مصرف شده است.

مصرف 106 میلیون لیتر بنزین در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود آقامحمدیان عصر امروز در جلسه بررسی منابع سوختی و ذخیره‌سازی محموله‌های مورد نیاز در اردبیل اظهار داشت: این میزان مصرف در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود هفت درصد افزایش نشان می‌دهد که دلیل عمده آن نیز افزایش مسافرت‌ها، افزایش تعداد خودروها و همچنین برخی مؤلفه‌های طبیعی دیگر است که سبب شده میزان مصرف بنزین افزایش پیدا کند.

وی در ادامه تصریح کرد: در کنار این میزان مصرف بنزین شاهد مصرف 108 میلیون لیتر نفت گاز و 18 میلیون لیتر نفت سفید بودیم.

آقامحمدیان خاطر نشان کرد: در همین مدت پنج میلیون لیتر نفت کوره مصرف شده است که به نظر می‌رسد در همه این موارد جز بنزین با کاهش روبه‌رو بودیم.

این مسئول مجموع مصرف فرآورده‌های نفتی را در سال‌جاری بالغ بر 237 میلیون لیتر اعلام کرد و ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم همین روند تعدیل در مصرف را در اغلب مواد سوختی شاهد باشیم.

وی بیان کرد: برخلاف بنزین که مصرف آن حدود هفت درصد افزایش یافته است مصرف نفت سفید در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 25 درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان از کاهش پنج درصدی مصرف نفت گاز نیز خبر داد و یادآور شد: امیدواریم با دقت مردم در مصرف بهینه سوخت هدر رفت و پرت در این حوزه به حداقل برسد.

آقامحمدیان گفت: ‌البته در نیمه دوم سال با توجه به کاهش حجم سفرها از میزان مصرف نیز کاسته می‌شود که قطعاً با پایان سفرهای تابستانی و تعدیل برخی از مسافرت‌ها مصرف بنزین نیز کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: امیدواریم با تأمین فرآورده‌های نفتی مورد نیاز و ارسال به جایگاه‌های عرضه سوخت ما با هیچ مشکلی در این زمینه مواجه نشویم و بتوانیم بهترین خدمات را به هموطنان ارائه کنیم.

آقامحمدیان افزود: ما در سطح استان به میزان کافی جایگاه سوخت اعم از بنزین، سی.ان.جی و دیگر محصولات تولید شده در این عرصه را داریم که به نظر می‌رسد در ارائه محصولات به هموطنان مشکل خاصی به وجود نیاید.

انتهای پیام/62003/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول