اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لنجان در مجلس:

مدیریت آینده‌نگری باید پشتوانه تولید بنزین یورو4 باشد

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تولید بنزین یورو 4 باید از یک پشتوانه آینده‌نگری برخوردار باشد و در صورت وجود این آینده‌نگری مسئولان می‌توانند بنزین یورو 4 را در موعد مقرر تولید و در سطح کشور توزیع کنند.

مدیریت آینده‌نگری باید پشتوانه تولید بنزین یورو4 باشد

مجید منصوری‌بیدکانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه تولید و توزیع بنزین یورو 4 در اصفهان سبب کاهش آلاینده‌های زیست محیطی می‌شود، اظهار داشت: مقرر شده بود که این بنزین از تیر ماه امسال در اصفهان تولید و توزیع شود، اما عدم وجود زیر‌ساخت‌های مناسب سبب تأخیر در اجرای این مصوبه شده است.

وی با بیان اینکه همچنین عدم استفاده نیروگاه‌ها از سوخت مازوت یکی دیگر از موارد در نظر گرفته شده برای کاهش آلاینده‌های زیست محیطی در اصفهان بوده، اضافه کرد: نیروگاه‌ها نباید از سوخت مازوت برای فعالیت‌های خود استفاده کنند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سوخت مصرفی خودرو‌ها در اصفهان باید استاندارد باشد، تصریح کرد: تحقق این موضوع نیازمند اعمال یک مدیریت کلان در سطح کشور و در اصفهان است.

این مسئول به دلیل تأخیر‌های صورت گرفته در زمینه تولید بنزین یورو 4 در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: تولید بنزین یورو 4 باید از یک پشتوانه آینده‌نگری برخوردار باشد و در صورت وجود این آینده‌نگری مسئولان می‌توانند بنزین یورو 4 را در موعد مقرر تولید و در سطح کشور توزیع کنند.

منصوری‌بیدکانی با بیان اینکه کاهش آلاینده‌های زیست محیطی در سطح شهر‌ها نیازمند اعمال یک مدیریت کلان زیست محیطی است، تاکید کرد: پس از انقلاب اسلامی ایران فعالیت پالایشگاه‌ها انتظارات کشور را برآورده نکرده و پتروشیمی‌ها فعالیت‌های مطلوب‌تری را در سطح کشور داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه در گذشته بنزین تولید شده در سطح کشور به اندازه نیاز‌های سوختی نبوده، اذعان داشت: با توجه به این موضوع مسئولان کشور یک مدیریت مصرف را در راستای مصرف سوخت بنزین در کشور اجرا کرده‌اند.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول