اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

عشق خدمت در رجایی و باهنر جوشش داشت

فرماندار بویین زهرا گفت: عشق خدمت در شهیدان رجایی و باهنر جوشش داشته و همواره شعله می‌کشید.

عشق خدمت در رجایی و باهنر جوشش داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین احد احمدی بعد از ظهر امروز در جشن هفته دولت در دفتر امام جمعه این شهر با تبریک دوم تا هشتم شهریور ماه به عنوان هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصت تجلیل از شخصیت‌هایی است که در اوج اقتدار سیاسی و اقبال اجتماعی صفات انسانی خویش را به منصه ظهور رسانده و رستگار شدند.

فرماندار بویین زهرا افزود: رجایی و باهنر به عنوان الگوهای ارزنده برای مسئولان همواره در دوران مسئولیت خویش تواضع، عشق به مردم و کار و خدمت برای آنان و پرهیز از غرور فرصت خدمت را از دست نداده و لحظه به لحظه عمر نه چندان طولانی ولی عریض خویش را در راه اسلام و انقلاب به زیباترین شکل به کار گرفتند.

وی عنوان کرد: همچنین هفته دولت زمانی برای قدردانی از تلاش انسان‌هایی است که خدمت بی‌منت را سرلوحه خویش قرار داده و مطلوب‌ترین و ارزنده‌ترین خدمات را به بار شکوفایی رساندند.

فرماندار بویین زهرا با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر همواره طی دوران مسئولیت در دوران انقلاب اسلامی وجود خویش را وقف جامعه اسلامی کرده و خدمت را در معنای عبادت برای جامعه کنونی تبیین کردند، ابراز داشت: اعتقاد رجایی و باهنر بر این بود که عبادت به جز خدمت بی منت و با تلاش بی وقفه منشأ خیر بوده و جامعه را به سوی پیشرفت سوق می‌دهد.

احمدی به در پیش بودن هشتم شهریور ماه سالروز بمب‌گذاری و شهادت رجایی و باهنر اشاره کرد و افزود: رجایی و باهنر دو یار همیشه همراه بودند که همانند کبوتران خونین بال انقلاب اسلامی با منش، علم، آگاهی، بصیرت و دانایی خود بر بال ملایک عروج یافته و با زمزمه سرود الهی به مقام عند ربهم یرزقون دست یافتند.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر دو چهره نامدار جمهوری اسلامی بودند که درس مقاومت، صبوری و جهاد را دادند، افزود: آموزه‌های شهیدان رجایی و باهنر قطعا تا ابد مشق و زمزمه همیشگی مسئولان انقلاب اسلامی قرار دارد. 

فرماندار بویین زهرا پارسایی، مقاومت و مخلص بودن را جزو خصوصیت‌های مردمی رجایی و باهنر دانست.

انتهای پیام/77005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول