اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان سمیرم:

نقش اصناف در ارتقای فرهنگ شهروندی بسیار موثر است

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان سمیرم گفت: نقش اصناف و کسبه در ارتقای فرهنگ شهروندی بسیار موثر است.

نقش اصناف در ارتقای فرهنگ شهروندی بسیار موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، ناصر راجی ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان سمیرم، ضمن گرامیداشت چهار شهریور ماه سالروز شهادت محمد عراقی و روز بسیح اصناف به نقش اصناف در طول انقلاب اشاره کرد و گفت: اصناف در طول تاریخ جمهوری اسلامی نقش مثبت و سرنوشت سازی داشته‌اند و همواره همراه نظام و انقلاب بودند.

وی اصناف را نماد اگوی فرهنگی و اجتماعی یک جامعه دانست و اضافه کرد: کسبه و بازاریان با توجه به اینکه در بطن جامعه می باشد و با تمام اقشار ارتباط دارند تاثیر گذارترین قشر جامعه است.

رئیس مجمع امور صنفی سمیرم با بیان اینکه نقش اصناف و کسبه در ارتقای فرهنگ شهروندی بسیار موثر است، تصریح کرد: با توجه به نقش اصناف مسئولان فرهنگی جامعه باید با برنامه ریزی صحیح و سرمایه گذاری در میان بازاریان، فرهنگ عمومی و شهروندی را ارتقا دهند و آگاه باشند بهترین زمینه برای فعالیت در این زمینه واحدهای صنفی و بازاریان هر شهر و روستا است.

این مسئول اضافه کرد: اصناف باید با رعایت انصاف حقوق مشتری به خدمت به مردم و شهروندان مشغول باشند و اخلاق اسلامی و انسانی را در تمام کارهای خود رعایت کنند.

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم با اشاره به نقش اصناف و بازاریان در خلق حماسه اقتصادی گفت: بازاریان و اصناف نقش مهمی در تحقق حماسه اقتصادی بر عهده دارند.

حسن عجمی با تاکید بر تقویت اقتصاد مقاومتی برای تحقق شعار حماسه اقتصادی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی بیشتر بر دوش اصناف است که باید آن را در جامعه ترویج دهند.

وی خاطرنشان کرد: آغاز فعالیت دولت جدید با کار اقتصادی بود که معلوم است روشنفکرانه جلو خواهد آمد و اصناف نیز با رعایت انصاف همراهی می کنند.

به گزارش فارس، شهرستان سمیرم بیش از 4 هزار واحد صنفی و 27 اتحادیه صنفی را دارد که در این نشست که با حضور مسئولان شهرستان برپا شد احمد رضا آصفی به عنوان فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان سمیرم معرفی شد.

انتهای پیام/2301/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول