اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس اعلام کرد

تکمیل خلق حماسه سیاسی در مجلس

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه سیاسی مردم با شرکت گسترده در انتخابات خلق و با رای اعتماد بالای مجلس به وزرا تکمیل شد.

تکمیل خلق حماسه سیاسی در مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رسول خضری ظهر امروز در نشست سالانه معاونان فرهنگی دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اظهار داشت: مجموعه دغدغه‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها جزو دغدغه‌های اساسی نظام است.

وی بسیاری از کارگزاران اصلی نظام را شکل گرفته از مجموعه دانشجویان عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم وضعیت کشور شکوفا شود باید دو حوزه سلامت و آموزش، تربیت و فرهنگ بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

خضری بزرگ‌ترین سرمایه یک کشور را سرمایه انسانی آن کشور برشمرد و تصریح کرد: وجود انسان سالم، عالم، عاقل و فرهنگی در جامعه می‌تواند در رشد، تعالی و شکوفایی کشور تأثیر به سزایی داشته باشد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی به وجود تعامل بین دولت و مجلس اشاره کرد و افزود: حماسه سیاسی مردم با شرکت گسترده در انتخابات خلق شد و با رای اعتماد بالای مجلس به وزرا تکمیل شد.

وی ادامه داد: این تعامل و همکاری انتظارات مردم را از دولت تدبیر و امید برای رفع نیازهای جامعه، خلق حماسه اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت مردم در حوزه‌های مختلف کاری را به شدت بالا برد.

خضری اضافه کرد: استواری، برنامه‌ریزی اهداف بسیار قوی و برنامه‌های راهبردی و همچنین توانایی دانشجویان و نخبگان کشور می‌تواند در تحقق پیش از موعد سند چشم‌انداز 20 ساله در افق 1404 موثر باشد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات مردم و مجلس به دنبال بالا بودن میزان رای نمایندگان مجلس به وزیران بالاتر می‌رود.

خضری خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان صدای مردم هم از وزیران حمایت خواهند کرد و هم در صورت لزوم با مشاوره، هم‌فکری و هم‌اندیشی برای رشد و تعالی دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با وزیران مربوطه هم‌افزایی خواهند کرد.

انتهای پیام/61010/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول