اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه زیراب در سوادکوه:

بررسی صلاحیت وزرا تکمیل حماسه سیاسی بود

خطیب جمعه زیراب در شهرستان سوادکوه با اشاره به بررسی صلاحیت کابیه دولت یازدهم، گفت: بررسی صلاحیت وزرا، تکمیل حماسه سیاسی مردم در 24 خرداد ماه بوده است.

بررسی صلاحیت وزرا تکمیل حماسه سیاسی بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حجت‌الاسلام علی رضانژاد در خطبه‌های نمازجمعه زیراب شهرستان سوادکوه با اشاره به نامگذاری سال 92 توسط مقام معظم رهبری به سال حماسه سیاسی و اقتصادی، گفت: آیات قرآنی و روایات بر جلوگیری از سستی و دوری از تنبلی تاکید دارد و پیامبر گرامی اسلام، کار و تلاش را عبادت توصیف کردند.

امام جمعه موقت زیراب با اشاره به رحلت یکی از پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس شهرستان سوادکوه، افزود: حجت‌الاسلام عبدالرسول تقوایی از شخصیت‌های مجاهد، مبارز و ولایی شهرستان سوادکوه بوده است.

وی با اشاره به سالروز تخریب مزار ائمه بقیع، گفت: تخریب مزار ائمه در بقیع انتقام وهابیون از رسول خدا و فرزندان ایشان بوده است.

رضا نژاد با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، آنان را نماد استقامت و پایداری توصیف و یادآوری کرد: مجاهدت آزادگان زینب گونه و سجاد گونه بوده است و صبر و تحمل خانواده آنان قابل تقدیر است.

خطیب جمعه زیراب با اشاره به تذکر مقام معظم رهبری به انقلابیون مصر درباره غفلت آنان از اهداف انقلاب، تصریح کرد: تحولات تأسف‌بار مصر به دلیل غفلت انقلابیون رخ داده است و نخبگان و متنفذین این کشور برای آرامش مصر تلاش کنند.

وی با اشاره به بررسی صلاحیت وزیران کابینه یازدهم در مجلس شورای اسلامی، آن را تکمیل حماسه سیاسی مردم در 24 خرداد ماه و حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری ذکر کرد.

به گزارش فارس، اسدالله جلیلی از آزادگان شهرستان سوادکوه به عنوان سخنران خطبه‌های نمازجمعه زیرآب به بیان خاطرات خود پرداخت.

انتهای پیام/86015/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول