اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان قدس:

رسانه‌ها نقش موثری در تحقق حماسه سیاسی داشتند

فرماندار شهرستان قدس گفت: رسانه‌های کشور و به ویژه فعالان خبری در این شهرستان نقش بسیار موثر و پررنگی در تحقق حماسه سیاسی داشتند.

رسانه‌ها نقش موثری در تحقق حماسه سیاسی داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، جلسه تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار با حضور مسئولان ارشد شهرستان قدس و اعضای شورای فرهنگی این شهرستان شامگاه دوشنبه برگزار شد.

در این مراسم ناصر آذری‌فر عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان قدس طی سخنانی اظهار داشت: امسال روز خبرنگار با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید سعید فطر همراه بود و ما برای اینکه مراسم تجلیل از اصحاب رسانه تحت‌الشعاع عید فطر و ماه رمضان قرار نگیرد، چند روز با تاخیر مراسم فوق را برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: علت اصلی احترامی که مسئولان و مردم برای خبرنگاران و رسانه‌های فعال قائل هستند، این است که اصحاب رسانه از تمام توان خود برای توسعه و پیشرفت کشور و آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی جامعه استفاده کرده و در این راه از منافع شخصی خود گذشته و تنها به مصالح کلان مردم و کشور توجه می‌کنند.

فرماندار شهرستان قدس با اشاره به سختی‌های کار خبرنگاری اظهار داشت: مسئولان و مردم شاهد هستند که خبرنگاران با تحمل سختی‌های بسیار و با وجود کمبودها و کاستی‌ها تمام تلاش خود را برای توسعه و پیشرفت کشور انجام می‌دهند و این تلاش‌ها برای مردم ارزشمند است.

آذری‌فر در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری سال‎جاری تحت عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی و برگزاری پرشور انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خرداد سال‎جاری اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام و انقلاب نمی‌خواستند این انتخابات با حضور گسترده مردم برگزار شود، اما رسانه‌های کشورمان به ویژه خبرنگاران و گزارشگران فعال در شهرستان قدس با تلاش‌ بسیار در راستای بصیرت‌افزایی جامعه نقشه‌های دشمنان را خنثی‌ کردند.

وی افزود: در این مدت اصحاب رسانه نقش بسیار موثر، پررنگ و ارزشمندی در خلق حماسه سیاسی داشتند و از این جهت عملکرد خبرنگاران متعهد کشورمان به ویژه اهالی خبر در شهرستان قدس قابل تقدیر است.

فرماندار شهرستان قدس تاکید کرد: برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت سالروز شهادت شهید بزرگوار صارمی هر ساله انجام می‌شود، بهانه‌ای است برای اینکه به خبرنگاران بگوییم، تلاش‌ها و زحمات آنها نادیده نمی‌ماند و مردم و مسئولان قدردان زحمات آنها هستند.

آذری‌فر در پایان گفت: در شهرستان قدس نیز طی یک سال اخیر خبرگزاری، روزنامه‌ها و رسانه‌های مکتوب و گزارشگران رسانه ملی عملکرد موثر و مثبتی داشته و در رخدادهای مهم مانند برگزاری انتخابات و راهپیمایی روز جهانی قدس تمام توان خود را برای خلق حماسه سیاسی به کار بستند و از این منظر مردم و مسئولان قدردان تلاش‌های بی‌وقفه رسانه‌ها هستند.

لازم به توضیح است، در این نشست صمیمی فرماندار، شهردار، امام جمعه، مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس و اعضای شورای فرهنگی این شهرستان حضور داشتند و از خبرنگاران شهرستان قدس طی مراسمی ویژه تجلیل کردند.

در مراسم فوق از خبرنگار خبرگزاری فارس نیز به دلیل تلاش در راستای بصیرت‌افزایی و آگاهی مردم تقدیر شد.

انتهای پیام/2302/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول