اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم:

مستندسازی فعالیت‌ها اولویت انتخاب ادارات برتر است

فرماندار دیلم گفت: هر اداره یا دستگاهی که مستندات قویتری از خود ارائه دهد، به عنوان دستگاه برتر و شاخص انتخاب می‌شود.

مستندسازی فعالیت‌ها اولویت انتخاب ادارات برتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اسماعیل کاظمی ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه دیلم اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی است برای اطلاع رسانی و گفتن کارها به مردم که هم موجب رضایت مردم و ایجاد انگیزه در کارکنان و هم زمینه شناسایی نقاط ضعف و قوت دستگاه ها را فراهم می‌کند.

اسماعیل کاظمی افزود: حماسه سیاسی به عنوان برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی با حضور گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد رقم خورد و هفته دولت فرصتی است تا خودمان را برای خلق حماسه اقتصادی آماده کنیم.

وی اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید باید با برنامه‌ریزی دقیق برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم و توسعه شهرستان گام برداریم.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان دیلم در ادامه یادآور شد: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید با برنامه‌ریزی، تلاش مضاعف، وقت شناسی و نظم و انضباط به تحقق خلق حماسه سیاسی کمک کنند.

کاظمی با اشاره به وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خوب موجود در شهرستان دیلم خاطرنشان کرد: مجموعه ادارات بیشترین اطلاع و شناخت از این ظرفیت‌ها را دارند و هر اداره‌ای که این فرصت‌ها را خوب بشناسد و از آن استفاده بهینه کند، می‌تواند به جامعه و اداره خود کمک کند.

فرماندار دیلم در ادامه سخنان خود اذعان کرد: کارها و خدماتی که در حوزه‌های مختلف در شهرستان انجام شده، باید مستندسازی شود تا در تاریخ این مرز و بوم بماند، چرا که آیندگان براساس همین مستندات، عملکرد ما را ارزیابی کرده و درباره آن قضاوت می‌کنند.

وی گفت: وجود مستندات برای شناسایی و معرفی یک دستگاه الزامی است و هر اداره یا دستگاهی که مستندات قویتری از خود ارائه دهد، به عنوان دستگاه برتر و شاخص انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول