اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

کارمندان نمونه ادارات دیلم معرفی شدند

طی مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان از کارمندان نمونه ادارات دیلم تجلیل شد.

کارمندان نمونه ادارات دیلم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، امام جمعه دیلم پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از کارمندان نمونه ادارات گفت: مسئولان و کارمندان باید برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم عهدنامه امیرالمومنین علی(ع) به مالک اشتر را مطالعه کنند و آنرا سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری اظهار داشت: باید سعی کنیم در کارهایمان دچار روزمرگی نشویم، چرا که روزمرگی موجب مرگ یک دستگاه یا اداره می‌شود.

وی تقسیم‌بندی در کارها را از خصوصیات یک مدیریت موفق بیان کرد و افزود: یک مدیر موفق باید مسایل و مشکلات دستگاه خود را اولویت‌بندی کرده و با برنامه‌ریزی مسایل و مشکلات مهم و اهم را حل کند.

حسینی بوشهری با تاکید بر داشتن اقتدار در مدیریت تصریح کرد: کارمندان و اعضای زیرمجموعه یک مدیر می‌توانند یک مدیر موفق و کارآمد را به مدیری ناکارآمد تبدیل کنند.

امام جمعه دیلم تصریح کرد: هر دستگاه اجرایی باید سیاست‌های رسمی نظام را پیاده کند و برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را بر اساس این چارچوب برنامه‌ریزی و اجرا کند.

وی مدیران و کارکنان ادارات را به رعایت اعتدال در کار و زندگی توصیه کرد و خاطرنشان کرد: باید طوری رفتار کنیم که کار به زندگی شخصی و خانواده لطمه وارد نکند، یعنی با رعایت اعتدال هم به امرار و معاش بپردازیم و هم به خانواده و معاشرت با اطرافیان و برادران دینی خود توجه داشته باشیم.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیلم تجلیل شد.      

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول