اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز از هفته دولت

مزرعه پرورش ماهی سردآبی بهرام صفری در اردل افتتاح شد

در سومین روز از هفته دولت یک باب مزرعه پرورش ماهی سردآبی بهرام صفری در اردل بهره‌برداری شد.

مزرعه پرورش ماهی سردآبی بهرام صفری در اردل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از طرح پرورش ماهی سردآبی در اردل، اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث این مزرعه پرورش ماهی از سال گذشته آغاز شده بود که در حال حاضر با گذشت یک سال طرح به بهره‌برداری رسیده است.

علی اصغر عنابستانی از صرف 600 میلیون ریال اعتبار به منظور احداث این پروژه خبر داد و افزود: این میزان اعتبارات از محل تسهیلات بانکی و آورده بهرام صفری مالک این شیلات تأمین شده است.

وی مشارکت بخش خصوصی را گام موثری در روند توسعه این شهرستان برشمرد و گفت: با راه‌اندازی این واحد پرورش ماهی زمینه اشتغال سه نفر به صورت مستقیم در اردل فراهم شده است.

عنابستانی با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری رتبه نخست کشور در تولید ماهی سردآبی کشور را دارد، گفت: این صنعت سهم عمده‌ای را از درآمدهای خانوارهای این استان به ویژه در شهرستان اردل را به خود اختصاص داده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: وجود آب در این استان و شهرستان اردل زمینه مناسبی را برای رونق بخشیدن هرچه بهتر به این صنعت در منطقه فراهم کرده است که امیدواریم گرایش افراد توانمند این استان به بخش شیلات بیش از پیش افزایش یابد.

انتهای پیام/68005/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول