اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد

ارومیه، بوکان و مهاباد رکورددار بیشترین پروژه افتتاحی هفته دولت

مشاور استاندار آذربایجان غربی از افتتاح 438 پروژه در استان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: ارومیه، بوکان و مهاباد به ترتیب بیشترین تعداد پروژه‌ را برای افتتاح در هفته دولت داشته‌اند.

ارومیه، بوکان و مهاباد رکورددار بیشترین پروژه افتتاحی هفته دولت

مجتبی فوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تبریک ایام هفته دولت، اظهار داشت: هفته دولت فرصتی طلایی برای نشان دادن دستاوردهای دولت است و برنامه‌های افتتاحی این هفته می‌تواند به عنوان عامل رقابتی و سازنده، در میان دستگاه‌های دولتی برای ارائه بهتر خدمات باشد.

وی بر لزوم استفاده بهینه از اعتبارات دولتی برای ارائه خدمات مناسب تأکید کرد و افزود: بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ... می‌تواند گامی رو به جلو، در راستای پیشرفت و توسعه استان محسوب شود.

فوقی از افتتاح 438 پروژه‌ در هفته دولت در مناطق مختلف آذربایجان غربی خبر داد و افزود: از این تعداد، 362 پروژه در قالب پروژه‌های روستائی و 76 مورد نیز در قالب پروژه‌های شهری هستند.

وی جمع کل اعتبارات هزینه شده برای تکمیل این تعداد پروژه را رقمی افزون بر یک میلیون و 493 هزار و 220 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: از این میزان، 658 هزار و 778 میلیون ریال صرف اجرای پروژه‌های شهری و 834 هزار و 442 میلیون ریال برای پروژه‌های روستائی هزینه شده است.

مشاور استاندار آذربایجان غربی بیشترین تعداد پروژه‌های افتتاحی را به ترتیب در شهرستان‌های ارومیه، بوکان و مهاباد اعلام کرد و افزود: 76 پروژه در ارومیه، 70 پروژه در بوکان و 63 پروژه در مهاباد آماده افتتاح در هفته دولت بوده‌اند که همزمان با آغاز هفته دولت، بخشی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده و بقیه پروژه‌ها نیز در طول روزهای آینده از هفته دولت، به بهره‌برداری می‌رسند.

فوقی با اعلام اینکه بیشترین تعداد پروژه‌های شهری به ترتیب در شهرستان‌های ارومیه با 22 پروژه، بوکان با شش پروژه و مهاباد و میاندوآب هر یک با پنج پروژه بوده است، تصریح کرد: در بخش پروژه‌های روستائی نیز شهرستان‌های بوکان و مهاباد از مرکز استان پیشی گرفته‌اند، به طوری که بوکان با در اختیار داشتن 64 پروژه و مهاباد با داشتن 58 پروژه روستائی قابل افتتاح، پیش از ارومیه با 54 پروژه روستائی قابل افتتاح قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/61006/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول