اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

پیگیر طرح‌های عمرانی شمال هستیم / تحول چشمگیر در طرح‌های عمرانی

استاندار مازندران از سال 91 به عنوان سال قحطی بودجه نام برد و گفت: با حضور سپاه و قرارگاه خاتم‌الانبیا در طرح‌های عمرانی از جمله سد هراز، محور هراز و محور قزوین به تنکابن شاهد تحولات چشمگیری بودیم.

پیگیر طرح‌های عمرانی شمال هستیم / تحول چشمگیر در طرح‌های عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدعلی‌اکبر طاهایی صبح امروز در همایش تجلیل از خادمان دولت دهم گفت: یکی از بهترین یاری‌کنندگان ما در پیشبرد اهداف مورد نظر سپاه کربلا بوده است که در موضوع‌های مختلف از جمله طرح هجرت، راهیان نور و طرح ساحل سالم که متولی اولیه آن هم خودش بود بسیار قابل تقدیر عمل کرد.

وی یکی از جذابیت‌های خدمت خود در مازندران را داشتن خاطرات مشترک با فرمانده‌هان سپاه بیان کرد و افزود: حضور نماینده ولی فقیه در مازندران به مثابه یک پیر هدایتگر و وجود علمای فاخر در این دیار باعث افزایش انگیزه در انجام کارها می‌شده است.

طاهایی ادامه داد: باید اذعان کرد که نتوانستیم از مجموعه ظرفیت‌های مادی، معنوی و فرهنگی استان و آنچه که رهبر معظم انقلاب درباره استفاده از ظرفیت کوه‌ها، جنگل‌ها و دریا در مازندران بیان داشتند استفاده بهینه نکردیم اما خرسندیم که تمام تلاش خود را برای استفاده امکانات بکار گرفتیم.

استاندار مازندران از سال 91 به عنوان سال قحطی بودجه نام برد و ادامه داد: با حضور سپاه و قرارگاه خاتم‌الانبیاء در طرح‌های عمرانی از جمله سد بزرگ هراز، محور مواصلاتی هراز و محور قزوین به تنکابن شاهد تحولات چشمگیری در روند اجرای طرح‌ها بودیم.

وی در ادامه به بیان دستاوردهای دولت دهم پرداخت و گفت: پیش از این در مازندران سند مدیریت پسماند نداشتیم که با طرح موضوع در این دولت در سفر سوم استانی نیروگاه زباله‌سوز با قابلیت تولید برق به تأیید رسید که با اجرای آن نگاه به زباله تغییر خواهد کرد و دیگر زباله، منبع درآمد خواهد بود.

طاهایی افزود: تاکنون برای نیروگاه‌های زباله سوز 25 میلیارد تومان اختصاص داده شده است که 17 میلیارد تومان آن در اختیار شهرداری ساری و هشت میلیارد تومان نیز در اختیار شهرداری نوشهر قرار گرفت البته برنامه کمپوست در شهرهای بهشهر، قائمشهر و بابل همچنان ادامه دارد و نیروگاه زباله‌سوز طرحی با آخرین فناوری‌های روز دنیا است که باید مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

استاندار مازندران با تبریک هفته دولت به تمامی خدمتگزاران جامعه اسلامی گفت: کاروان دولت به راه خود ادامه خواهد داد و ما با در ریل قراردادن بسیاری از پروژه‌ها سعی در ادامه حرکت روان دولت جدید داشتیم هرچند پروژه‌های زیادی نیز هستند که حرکت کندی را شاهد هستند.

وی پروژه پارک موزه دفاع مقدس را یکی از محوری‌ترین پروژه‌ها در استان نام برد و افزود برای این پارک موزه عدد یکصد میلیارد تومانی را در نظر داشتیم که تاکنون توانستیم هفت میلیارد تومان را در حوزه فرا استانی به دست بیاوریم.

طاهایی با تجلیل از اقدامات سپاه کربلا در ساخت پایگاه و مکانی آبرومند در خرمشهر برای عازمان به سرزمین راهیان نور با ظرفیت 60 هزار نفر گفت: ساخت بیمارستان ولایت ساری پروژه ماندگار دیگری از سپاه کربلا است که نشان از قابلیت‌های فراوان این نهاد مردمی دارد.

انتهای پیام/2296/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول