اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولین صورت گرفت

افتتاح آزمایشگاه تولید نشاء توت‌فرنگی در سنندج

آزمایشگاه تولید نشاء توت‌فرنگی و چندین طرح عمرانی و خدماتی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور جمعی از مسئولین در سنندج به بهره‌برداری رسید.

افتتاح آزمایشگاه تولید نشاء توت‌فرنگی در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شامگاه یکشنبه و در دومین روز از هفته دولت، هفت پروژه صنعتی، تولیدی و کشاورزی با حضور جمعی از مردم و مسئولان در شهرستان سنندج به بهره‌برداری رسید.

آزمایشگاه تولید نشاء توت‌فرنگی به مساحت 480 مترمربع و با داشتن دو بخش آزمایشگاه و گلخانه که در مجموع برای احداث آن بالغ بر دو میلیارد و 700 میلیون ریال صرف شده از جمله پروژه‌هایی بود که در سنندج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پروژه گازرسانی به روستاهای سرنجیانه علیا و سرنجیانه سفلی از توابع بخش مرکزی سنندج که برای اجرای آن 32  کیلومتر شبکه از شهر سنندج تا داخل این دو روستا با صرف اعتباری بالغ بر 56 میلیارد ریال هزینه شده از دیگر طرح‌های بود که امروز با حضور مردم و جمعی از مسئولین به بهره‌برداری رسید.

استخر پرورش ماهیان سردآبی روستای دوشان نیز که برای اجزای آن بیش از یک‌میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه شده و ظرفیت تولید بیش از 2 تن ماهی قزل‌آلا را در سال دارد نیز در دومین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

یک واحد کارخانه صنایع چوبی و MDF با صرف اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرک صنعتی شماره 3 سنندج

از دیگر پروژه‌هایی بود که با بهره‌برداری از آن زمینه اشتغال‌زایی 10 نفر به صورت مستقیم را فراهم کرده است.

یک واحد کارخانه دانه‌بندی شن و ماسه کوهی در روستای باباریز در زیربنای بالغ بر 12 هزارمتر مربع و با صرف 10 میلیارد و 500 میلیون ریال و پروژه توسعه باغات در روستاهای گزنه و چناره به مساحت 28 هزار متر مربع نیز همزمان با سایر پروژه‌ها در دومین روز از هفته دولت در سنندج به بهره‌برداری رسید.

کارخانه دانه‌بندی شن و ماسه کوهی ظرفیت تولید 50 هزار تن انواع شن و ماسه را در سال داراست و زمینه اشتغال 9 نفر را نیز فراهم کرده است.

انتهای پیام/79002/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول