اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری علوم پزشکی، نظام پزشکی و صدا و سیما صورت گرفت

برگزاری باشکوه روز پزشک در یاسوج / تجلیل از پزشکان نمونه کهگیلویه و بویراحمدی

با همکاری علوم پزشکی، نظام پزشکی و صدا و سیما، روز پزشک به شکل باشکوهی در یاسوج برگزار شد.

برگزاری باشکوه روز پزشک در یاسوج / تجلیل از پزشکان نمونه کهگیلویه و بویراحمدی

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شامگاه دوشنبه به همت دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، نظام پزشکی این استان و همچنین صدا و سیمای مرکز استان مراسم روز پزشک با شکوه هر چه تمام برگزار شد.

این مراسم که در محل هتل ستاره شهر یاسوج و تا نیمه‌هایی از شب ادامه داشت تعداد زیادی از پزشکان استان که در سطح کشور و استان نمونه معرفی شده بودند مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش فارس شاید این تجلیل که در نوع خود در استان کم‌نظیر به نظر می‌رسید و برای نخستین‌بار برگزار می‌شد که در آن از فعالیت‌ها و خدمات جامعه پزشکی استان به نحو شایسته‌ای تجلیل به عمل آمد.

این مراسم میهمان ویژه‌ای داشت که از بیماران سرشناس کشور و البته نماینده سرشناس و خبرنگار اسبق صدا و سیمای جمهوری اسلامی در نیویورک یعنی بیژن نوباوه.

تقریباً به جز مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ یک از مسئولان دیگر در جمع تجلیل از پزشکان کهگیلویه و بویراحمدی به چشم دیده نشدند که در نوع خود جای تعجب و البته گلایه دارد.

یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده برای این مراسم اجرای موسیقی زنده کرمانشاهی و یا کردی بود که این هم در نوع خود از شاهکارهای استان ما بود که با داشتن هنرمندان بزرگ در عرصه موسیقی به جای استفاده از آنان هنرمندان سایر استان‌ها با لهجه‌های دیگر دعوت شده بودند.

یکی دیگر از نکاتی که باید همواره به آن در برنامه‌های این استان توجه داشت حضور نخبگان سایر شهرستان‌های استان در برنامه‌ها خواهد بود که باز هم مانند دیگر برنامه‌ها خبری از پزشکان هفت شهر دیگر استان نبود.

انتهای پیام/2571/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول