اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تلاش برای صعود به لیگ برتر

حریفان قم در تنیس دسته اول بانوان کشور مشخص شدند

تیم بانوان تنیس استان قم حریفان خود در راه صعود به مسابقات لیگ دسته برتر تنیس بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور را شناخت.

حریفان قم در تنیس دسته اول بانوان کشور مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، به منظور شناخت تیم‌های صعود کننده به مسابقات فصل آینده لیگ برتر تنیس بانوان باشگاه‌های کشور، از سوی فدراسیون تنیس کشورمان رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور در بخش بانوان قرعه کشی شد.

این در حالی است که با برگزاری مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور این مسابقات با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با عنوان بزرگداشت هفته دولت به انجام می‌رسد و تنیسورهای مدعی صعود به لیگ برتر تنیس کشور از امروز به مصاف یکدیگر می‌روند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان، مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ دسته اول قهرمانی بانوان تنیس باشگاه‌های کشور بزرگداشت هفته دولت در مجموعه بین‌المللی تنیس شهرستان کرج با حضور رئیس سازمان لیگ، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، رئیس هیئت تنیس استان البرز، مدیر مجموعه بین‌المللی تنیس کرج و نمایندگان تیم‌ها برگزار شد.

مسابقات امسال لیگ دسته اول تنیس بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور با شرکت هشت تیم به انجام می‌رسد و تیم‌های حاضر در این دوره در ابتدا بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای در دو گروه چهار تیمی برگزار می‌کنند تا از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب کند.

در گروه اول این دوره از پیکارهای لیگ دسته اول تنیس بانوان باشگاه‌های کشور تیم‌های هیئت تنیس البرز، مرکزی، بوشهر و امیران شهرکرد حضور دارند در حالی که تیم تنیس بانوان قم که با نام بازرگانی ناصر امین در این رقابت‌ها حضور یافته در گروه دوم جای دارد.

بانوان تنیس باز حاضر در ترکیب تیم تنیس بازرگانی ناصر امین قم در گروه دوم در کنار تیم‌های آکادمی تنیس مینودر قزوین، تهران زرین و هیئت تنیس مازندران برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی و جمع چهار تیم برتر این دوره از پیکارها مسابقه می‌دهند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده امروز در نخستین روز این مسابقات و در گروه اول تیم هیئت تنیس البرز با امیران شهرکرد روبه‌رو می‌شود و هیئت تنیس مرکزی با هیئت تنیس بوشهر مسابقه می‌دهد، ضمن اینکه در گروه دوم نیز آکادمی تنیس مینودر قزوین با هیئت تنیس مازندران به رقابت می‌پردازد و تیم‌های تهران زرین و بازرگانی ناصرامین قم برگزار کننده دیدار پایانی خواهند بود.

این در حالی است که مریم سفید‌باف به عنوان سرداور و مرجان آبشار، نازنین گرگانی، طلا حسینیان و آزیتا ملک‌احمدی نیز به عنوان داور در این دوره از مسابقات حضور دارند و تیم‌ها به مدت پنج روز برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول