اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشگین‌شهر:

مرکز دیالیز مشگین افتتاح می‌شود

فرماندار مشگین‌شهر از افتتاح ساختمان جدید مرکز دیالیز مشگین‌شهر برای ارائه خدمات به بیماران و افراد نیازمند خبر داد.

مرکز دیالیز مشگین افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی عصر امروز در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه شهرستان مشگین به اهمیت کار طبابت و تاکید دین اسلام بر این امر شریف اشاره کرد و اظهار داشت: ‌طبابت از آن جهت مقدس است که یک طبیب حاذق می‌تواند جان انسانی را نجات دهد.

وی با بیان اینکه در مکتب اسلام به حاکم عادل، عالم عامل و پزشک حاذق به عنوان یک ضرورت حتمی نیاز احساس می‌شود، تصریح کرد: اگر چرخه سلامت و امنیت پایدار روانی، اجتماعی جامعه برقرار باشد همه افراد می‌توانند بر توسعه و امر پیشرفت‌های روزافزون مشارکتی جدی داشته باشند.

عباداللهی در ادامه خاطر نشان کرد: دو نعمت مجهول همانا سلامت و امنیت در پیشرفت جامعه مؤثر است که تأمین‌کننده یکی از این نعمات که همانا صحت و سلامت است، پزشکان دلسوز هستند.

این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به راه‌اندازی بخش‌های مختلف بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) مشگین‌شهر، از احداث اورژانس جدید این بیمارستان در آینده نزدیک خبر داد.

وی اضافه کرد: در کنار احداث این مرکز اورژانس ساختمان جدید مرکز دیالیز مشگین‌شهر نیز راه‌اندازی می‌شود.

فرماندار مشگین‌شهر با بیان اینکه در این شهرستان پزشکان مجرب و حاذق در ارائه خدمات به مردم دلسوزانه وارد می‌شوند، بیان کرد: در این شهرستان بیش از 150 پزشک عمومی، 41 پزشک متخصص و 21 دندان پزشک فعالیت دارند.

عباداللهی به فعالیت 15 داروساز، 40 ماما و 12 نفر لیسانسیه پروانه‌دار نیز اشاره کرد و ‌گفت: ‌بیش از 270 نفر عضو سازمان نظام پزشکی شهرستان مشگین‌شهر هستند.

 

واگذاری پناهگاه شرقی سبلان به مشگین‌شهر

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار مشگین‌شهر همچنین در نشست با جمعی از اعضای کوهنوردی شهرستان مشگین از واگذاری پناهگاه شرقی سبلان به هیئت کوهنوردی مشگین‌شهر خبر داد.

عباداللهی با اشاره به بروز حادثه ناگوار برای سه کوهنورد در این منطقه و عدم نظارت بر صعودها به سبلان افزود: قرار است از اول پاییز مدیریت پناهگاه به هیئت کوهنوردی این شهرستان واگذار شود.

وی ضرورت نصب علایم هشداردهنده در مسیرهای صعود، فانوس کوهستان، توسعه مخابرات و برق‌رسانی به پناهگاه را از اقدامات ضروری توصیف کرد و اظهار داشت: پناهگاه تازه تأسیس ضلع غربی سبلان مزین به نام شهید بنی‌هاشم هفته‌های آینده افتتاح می‌شود تا ارائه خدمات به صعودکنندگان بهتر و مطلوب‌تر صورت بگیرد.

انتهای پیام/62006/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول