اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی یک هفته گذشته انجام شد

حضور بر بالین 2471 بیمار و مصدوم توسط اورژانس اصفهان

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه اصفهان گفت: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی اورژانس اصفهان در هفته گذشته با حضور بر بالین دو هزار و 471 بیمار و مصدوم به آنان خدمات پیش بیمارستانی115 ارائه کردند.

حضور بر بالین 2471 بیمار و مصدوم توسط اورژانس اصفهان

مهرداد آرتنگ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: کارشناسان اورژانس استان اصفهان طی روزهای 26مرداد تا یک شهریور ماه با حضور بر بالین 463 بیمار و مصدوم به صورت سرپایی به آنان خدمات‌رسانی کردند.

وی افزود: همچنین در یک هزار و 699 مورد دیگر حادثه‌دیدگان را ضمن انجام اقدامات پیش بیمارستانی با آمبولانس‌های 115 به بیمارستان منتقل کردند.

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه اصفهان با اشاره به افزایش ماموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی 115 در روزهای پایانی مرداد ماه تصریح کرد: در این مدت 203 بیمار با ناراحتی‌های قلبی، 72 تن با بیماری‌های تنفسی ،52 بیمار با مسمومیت‌های دارویی و غذایی از خدمات این مرکز بهره‌مند شدند.

این مسئول گفت: کارشناسان اورژانس از 2 هزار و 471 ماموریت انجام شده خود در 838 مورد به محل حوادث رانندگی اعزام شده و در 95 تصادف جاده‌ای و 743 سانحه رانندگی در حوزه شهری به حادثه‌دیدگان خدمات رسانی کردند.

انتهای پیام/63012/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول