اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

راه‌اندازی 3 دستگاه دیالیز در مرکز درمان‌بستر سرعین

استاندار اردبیل از راه‌اندازی سه دستگاه دیالیز در مرکز درمان‌بستر سرعین تا هفته دولت خبر داد.

راه‌اندازی 3 دستگاه دیالیز در مرکز درمان‌بستر سرعین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در سفر به شهرستان سرعین از اختصاص 2500 میلیون ریال اعتبار به پروژه‌های در دست اجرای شهرستان سرعین خبر داد.

وی تصریح کرد: به زودی یک میلیارد ریال کسری اعتبار این پروژه را تأمین می‌کنیم تا خللی در اجرای آن پیش نیاید.

نیکزاد در بازدید از پروژه کتابخانه روستای شایق شهرستان سرعین هم 500 میلیون ریال برای این پروژه تخصیص داد و از دست‌اندرکاران مربوط خواست تدابیری اتخاذ نمایند که فاز اول کتابخانه در هفته دولت امسال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل با بیان اینکه طی چند روز آینده برای راه‌اندازی سه دستگاه دیالیز در مرکز درمان‌بستر سرعین 500 میلیون ریال از طریق اعتبارات استانی مساعدت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: برای ترمیم آسفالت داخل روستای بیله‌درق نیز 500 میلیون ریال در نظر می‌گیریم.

وی در این سفر از یک کارخانه بسته‌بندی آب معدنی که دستگاه‌های آن در حال نصب می‌باشد، دیدن کرد و ابراز امیدواری نمود با بهره‌برداری از آن در هفته دفاع مقدس سال‌جاری زمینه اشتغال 20 نفر فراهم شود.

نیکزاد در این بازدید از ساختمان دولت، کارخانه اراکس سبلان و یک واحد تولید‌کننده قارچ که فاز اول آن در حال فعالیت است، بازدید کرد.

وی همچنین بر حل مشکل مالی و اعتباری فاز دوم این مجتمع تولیدی و تسریع در پرداخت مانده تسهیلات مورد نیاز تاکید کرد و دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/62001/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول