اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

جهت‌دهی اعتبارات استان بوشهر به سمت رفع محرومیت و محرومیت‌زدایی

استاندار بوشهر گفت: بودجه استان بوشهر امسال در راستای محرومیت‌زدایی شهرها و روستاها و رفع محرومیت دردمندان هزینه می‌شود.

جهت‌دهی اعتبارات استان بوشهر به سمت رفع محرومیت و محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران با قدردانی از تلاش خبرنگاران در تحقق برنامه‌ها و طرح‌های چشم انداز توسعه گفت: خبرنگاران هم به مانند دیگر قشرهای مختلف مردم و مسئولان نقش مهمی در توسعه و پیشرفت استان دارند که به‌حق خبرنگاران استان بوشهر نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال بیماران خاص از جمله بیماران کلیوی مورد توجه خاص قرار می‌گیرند، افزود: بخشی از بودجه امسال برای رسیدگی به بیماران خاص از جمله بیماران کلیوی هزینه می‌شود که بخش عمده‌ای از هزینه پیوند بیماران کلیوی تامین می‌شود.

استاندار بوشهر تامین مسکن بی سرپناهان را از دیگر برنامه‌های استان دانست و تصریح کرد: بخشی از عمارت‌ها و ابنیه‌های تاریخی داخل شهرها در جهت اسکان محرومین و نیازمندان اختصاص یافته است که با تشکیل جلسات متعدد و بازدید از وضعیت اسکان آن‌ها مقرر شد این خانوارها به محل دیگری منتقل و مکان‌های تاریخی بهسازی و بهینه سازی شود.

حسنوند توجه به امکانات تفریحی ورزشی جوانان و نوجوانان را از دیگر برنامه‌های مهم امسال ذکر کرد و گفت: توجه به زیرساخت‌های تربیتی از جمله توسعه مکان‌های تفریحی ورزشی می‌تواند نقش جوانان را در بخش‌های دیگر تقویت کند از این نظر بخشی از بودجه عمرانی استان بوشهر در این راستا سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی از اختصاص بخشی از بودجه امسال به تامین جهیزیه نوعروسان جوان خبر داد و بیان کرد: برای ترویج سنت حسنه ازدواج بخشی از بودجه امسال برای پرداخت تامین جهیزیه اختصاص می‌یابد.

در این آیین از خبرنگاران رسانه‌های گروهی، جراید، سایت‌های اینترنتی، مطبوعات محلی و سراسری تجلیل شد.

انتهای پیام/66006/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول