اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار اصفهان

نخستین هتل 3 ستاره شاهین‌شهر افتتاح می‌شود

معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: نخستین هتل سه ستاره شاهین‌شهر فردا با حضور استاندار اصفهان افتتاح می‌شود.

نخستین هتل 3 ستاره شاهین‌شهر افتتاح می‌شود

احمد رضا مولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت یک هتل سه ستاره افتتاح می‌شود، اظهار کرد: این هتل در پنج هزار متر زمین و در 6 هزار متر مربع زیربنا ساخته شده است.

وی افزود: حجم سرمایه‌گذاری این هتل هشت میلیارد تومان است که در 120 تخت ساخته شده است.

معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان عنوان کرد: این هتل  خدمات رستوران، تالار با ظرفیت 250 نفر و مجموعه ورزشی دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه از سال 89 آغاز به کار کرده است، ادامه داد: دو میلیارد تومان از منابع بانکی بنگاه‌های زود بازده استفاده شده است.

مولایی با اشاره به اینکه برای نخستین بار این هتل در  شاهین‌شهر افتتاح می‌شود، گفت: سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری حمایت خود را در خصوص زمین با شرایط مناسب و نیز پرداخت تسهیلات و  استفاده از عوارض ساخت و معافیت عوارض انجام داده است.

وی با بیان اینکه این هتل با طراحی خوب و با کیفیت و در حد هتل چهار ستاره تدارک دیده شده است، گفت: این هتل فردا با حضور استاندار اصفهان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/63012/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول