اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت صورت می‌گیرد

افتتاح 202 پروژه عمرانی در استان قزوین

معاون عمرانی استاندار قزوین از افتتاح 202 پروژه عمرانی و زیربنایی این استان در هفته دولت خبر داد.

افتتاح 202 پروژه عمرانی در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در دفتر جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: 202 پروژه عمرانی و زیربنایی استان با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد و 610 میلیون تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

این مسئول افزود: از این تعداد پروژه عمرانی و زیربنایی 80 پروژه برای شرکت برق، 93 پروژه برای شرکت گاز، 18 پروژه برای شهرداری‌ها، هفت پروژه برای آبفای شهری و روستایی و همچنین چهار پروژه به راه و شهرسازی اختصاص دارد که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

حبیبی ادامه داد: اقداماتی که صورت گرفته افق روشنی را در حوزه شهرسازی در استان قزوین نشان می‌دهد و سبب شده سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این استان افزایش پیدا کند.

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: فعالیت‌های گسترده‌ای در بخش‌های فرهنگی، ورزشی، گردشگری، ایجاد مسکن ارزان و سیما و منظر شهری در قزوین صورت گرفته که بسیار قابل توجه هستند.

حبیبی با اشاره به راه‌اندازی باشگاه کاسپین قزوین تصریح کرد: این باشگاه با همکاری مجموعه شهرداری‌ها و هیئت‌های ورزشی برای حمایت از ورزش استان قزوین ایجاد شده است.

وی از رشد بیش از 60 درصدی هتل 12 طبقه قزوین خبر داد و گفت: این هتل در محله حکم‌آباد قرار دارد و بیش از 60 درصد رشد فیزیکی داشته است.

معاون عمرانی استاندار قزوین از تشکیل کمیته‌ای ویژه برای ساماندهی دولت‌خانه صفوی خبر داد و افزود: دولت‌خانه صفوی بیش از 500 سال قدمت دارد و کمیته‌ای ویژه برای اصلاح و ساماندهی آن تشکیل شده است.

حبیبی با اشاره به فرا رسیدن روز قزوین اضافه کرد: روز قزوین از نهم شهریور ماه آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.

وی ادامه داد: برنامه‌های متنوعی برای روز قزوین در نظر گرفته شده است که برگزاری نمایشگاه اسباب‌بازی، مجمع جهانی شهر اسلامی و معرفی چهره‌های ماندگار از جمله‌ برنامه‌های شاخص این روز به حساب می‌آید.

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: برنامه‌های روز قزوین سبب معرفی این شهر در سطوح مختلف می‌شود و ظرفیت‌های قزوین را به سایر نقاط معرفی می‌کند.

انتهای پیام/77003/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول