اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم در چهار دوره شورای اسلامی بجنورد:

سلطانی‌فر بهترین گزینه برای وزارت ورزش است

منتخب مردم در چهار دوره شورای اسلامی بجنورد تاکید کرد: مسعود سلطانی‌فر که از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان به مجلس معرفی شده، بهترین گزینه برای این وزارتخانه است.

سلطانی‌فر بهترین گزینه برای وزارت ورزش است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، جمشید گریوانی بعد از ظهر امروز در جمع اعضای هیئت کاراته خراسان شمالی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر به خاطر سوء مدیریت‌ها مشکلاتی در ورزش کشور به وجود آمده است، اظهار کرد: به طور حتم با انتخاب سلطانی‌فر وزارت ورزش و جوانان سامان خواهد گرفت.

عضو سابق هیئت کاراته خراسان شمالی با بیان اینکه این شخصیت گزینه مناسبی برای وزارت ورزش و جوانان برای تصدی این وزارتخانه محسوب می‌شود، افزود: البته ورزشکاران باید برای تحقق برنامه‌های سلطانی فر به وی کمک کنند.

وی با بیان اینکه سلطانی‌فر چندین دهه سابقه اجرایی و مدیریتی به عنوان چندین استاندار را در کارنامه مدیریتی خود داشته است، گفت: افزون بر این وی همچنین 2 سال معاون مصطفی هاشمی طبا رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی بوده است.

به گفته گریوانی، با توجه به سوابق مدیریتی سلطانی فر در عرصه‌های اجرایی و ورزشی، قطعاً با انتخاب وی شاهد تحولات خوبی در این وزارتخانه خواهیم بود.

وی افزود: حضور ایشان در رأس این وزارتخانه برای جوانان و ورزشکاران که دغدغه توجه و رسیدگی بیشتر را دارند فرصت مغتنمی خواهد بود.

منتخب مردم در چهار دوره شورای اسلامی بجنورد همچنین اظهار امیدواری کرد تا وزرای پیشنهادی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رای قاطع نمایندگان مردم را کسب و کار خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/63002/ش20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول