اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن کشتی لوچوی ایران:

احمد ناطق نوری گزینه جدی وزارت ورزش است

رئیس انجمن کشتی لوچوی کشور گفت: احمد ناطق نوری را گزینه جدی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان دانست.

احمد ناطق نوری گزینه جدی وزارت ورزش است

رضا بحرگرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، درباره گزینه وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت:‌ بعد از عدم رأی اعتماد مجلس به گزینه پیشنهادی آقای روحانی به عنوان وزیر ورزش و جوانان، احمد ناطق نوری نماینده پیشین مردم نور و محمودآباد در مجلس و همچنین رئیس فدراسیون بوکس کشور، گزینه جدی برای تصدی وزارت ورزش است.

وی ادامه داد:‌ با توجه به شرایط حال حاضر ورزش کشور، از شب گذشته گمانه‌زنی‌ها برای معرفی احمد ناطق نوری به عنوان وزیر ورزش شروع شده و وی فردی از جنس ورزش است و دو دهه ریاست فدراسیون بوکس را بر عهده داشته و در کارنامه بوکس کشور تاثیرگذار بوده است.

رئیس انجمن کشتی لوچوی کشور با بیان اینکه احمد ناطق نوری اشرافیت کامل به مسائل ورزشی کشور دارد، گفت: ناطق شانس بیشتری را نسبت به گزینه‌های بعدی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان دارد چرا که فردی شناخته شده در پارلمان کشور است و نماینده‌ها شناخت کاملی نسبت به او دارند و از نظر بدنه کارشناسی ورزش کشور هم فردی شناخته شده است.

بحرگرد، یادآور شد: اگرچه احمد ناطق نوری به عنوان فرد سیاسی معرفی می‌شود اما کاملا ورزشی است و متعلق به استانی است که بیشترین درصد آمار رنکینگ‌های بین‌المللی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/86007/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول