اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون بوکس:

وزارت ورزش و جوانان در اختصاص اعتبارات دقت کند

رئیس فدراسیون بوکس گفت: از وزیر جدید ورزش و جوانان می‌خواهیم که در اختصاص اعتبارات ورزشی بین فدراسیون‌ها دقت بیشتری کنند.

وزارت ورزش و جوانان در اختصاص اعتبارات دقت کند

به گزارش فارس از شهرستان ساری، احمد ناطق نوری بعدازظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت بوکس مازندران در ساری اظهار کرد: در حال حاضر از بهترین فدراسیون‌ها در وزارت ورزش هستیم که باید از سوی مسئولان توجه بیشتری شویم.

وی با اشاره به پشتکار ورزشکاران بوکس در کشور افزود: ورزش بوکس در بین دیگر رشته‌های ورزشی مظلوم واقع شده است.

رئیس فدراسیون بوکس در ادامه ابراز داشت: از سال 68 تاکنون که به عنوان رئیس فدراسیون بوکس فعالیت می‌کنم، تاکنون شاهد هیچ اتفاق ناگواری در این رشته ورزشی نبودیم ولی در رشته‌های همچون وزنه‌برداری، کشتی، فوتبال، کوهنوردی و .... اتفاقات جانی رخ داده است.

وی بوکس را ورزش پهلوانی و شجاعت عنوان کرد و اظهار داشت: در ابتدا پیروزی انقلاب برخی از مسئولان،هرگونه  فعالیت بوکس را حرام کرده بودند، که من به تنهایی از این اقدام و عدم فعالیت بوکس در کشور ایستادگی کردم.

ناطق نوری ورزشکاران و قهرمانان مازندرانی را با تعصب و جسور نام برد و اذعان داشت: جاسم دلاوری، مهدی طلوتی، هومن طغانی، سینا قلعه‌بندی و ... با تعصبی که نسبت به تیم ملی و کشورشان دارند، به آینده به مدال‌آوری آنها خوشبین هستم.

وی درباره ملی پوشان بوکس مازندرانی افزود: مهدی طلوتی بهترین مبارزات را در المپیک 2012 لندن در برابر حریف قزاقستانی داشت و اگر جاسم هم کمی در مبارزات مقابل حریفان دقت و تمرکز بیشتری داشته باشد، قهرمان جهان می‌شود.

رئیس فدراسیون بوکس درباره مشکلات مالی فدراسیون یادآور شد: سال گذشته یک‌میلیارد 300 میلیون از وزارت ورزش و جوانان بودجه درخواست کردیم که تنها 300 میلیون را به فدراسیون بوکس دادند.

ناطق نوری گفت: برای اعزام یک تیم به مسابقات بین‌المللی حدود 150 میلیون تومان هزینه است که این اعتبار و بودجه با توجه به گستردگی این ورزش در کشور هیچ است.

وی مهم‌ترین برنامه فدراسیون را اعزام تیم ملی بوکس به جام دستکش طلایی رومانی عنوان کرد و اظهار داشت: در این تورنمنت نیز سه ملی پوش مازندرانی در ترکیب تیم ملی حضور دارند.

ناطق نوری با اشاره به اختصاص یک رینگ به بوکس مازندران گفت: برای بالا بردن سطح دانش مربیان و داوران کلاس توجیهی و ارتقاء با حضور نماینده فدراسیون در سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون بوکس در ادامه از اختصاص 70 میلیون تومان بودجه در پنج ماه نخست از سوی وزرات ورزش به بوکس سخن گفت و اذعان داشت: از وزیر جدید ورزش و جوانان می‌خواهیم که در تخصیص اعتبارات ورزشی بین فدراسیون‌ها دقت بیشتری کنند.

وی در پایان مازندران را مهد ورزش کشور به ویژه بوکس عنوان کرد و افزود: در صورت همبستگی، همدلی و اتحاد ورزشکاران، مربیان و مسئولان جایگاه این ورزش در مازندران روشن‌تر می‌شود زیرا ظرفیت ورزش مازندران در کشور بسیار بالا است.

انتهای پیام/86005/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول