اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج کارمندی اقبالیه

پایگاه مقاومت بسیج کارمندی کمیته امداد و شهرداری اقبالیه به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج کارمندی اقبالیه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پایگاه مقاومت بسیج کارمندی اقبالیه امروز با حضور علی‌اصغر شیرمحمدی جانشین فرماندهی و حجت‌الاسلام علی‌اکبر بیگدلی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) و مسئولان شهری افتتاح شد.

جانشین فرماندهی ناحیه امام سجاد (ع) قزوین ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با‌هنر گفت: وجود سپاه و بسیج در هر فضایی تغییر و تحول و رشد فرهنگی و اجتماعی را سبب می‌شود.

علی‌اصغر شیرمحمدی با اشاره به سابقه دیرینه بسیج و تأثیر آن در بصیرت‌افزایی مردم تصریح کرد: مردم شهر اقبالیه همواره حضوری چشمگیر و فعال در راهپیمایی‌ها داشته‌اند که این مهم از برکات وجود تفکر بسیج است.

وی با اشاره به جریان‌ها و ناآرامی‌های اخیر کشورهای عربی اضافه کرد: پیروی از ولایت فقیه از مهم‌ترین دلایل آرامش کشور بوده و ایران به برکت بسیج از این اتفاقات در امان است.

مسئول بسیج کارمندی و اصناف سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین نیز از افتتاح پایگاه‌های بسیج کارمندی در بخشداری الموت غربی و شرقی، شهرداری سیردان، بخشداری کوهگیر، شهرداری محمودآباد، بخشداری کوهین و بسیج اصناف محمودآباد در این هفته خبر داد.

محمد حسامی یادآور شد: نخستین یادواره شهدای بسیج کارمندی و کارگری و اصناف شهر اقبالیه به همت سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، ششم شهریور ماه با حضور سردار آبنوش برگزار می‌‌شود.

انتهای پیام/77008/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول