اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان رزم سپاه چهارمحال و بختیاری:

حضور به‌موقع بسیج در صحنه‎ها موجب تداوم انقلاب شده است

فرمانده یگان رزم سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج بر پایه توکل و ایمان به خدا و پیروی محض از ولایت فقیه، ایثار و حضور به موقع در تمام صحنه‎های انقلاب باعث تداوم انقلاب اسلامی شده است.

حضور به‌موقع بسیج در صحنه‎ها موجب تداوم انقلاب شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌محمد اکبری پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان شرکت کننده در اردوی عملی تکمیلی گردان یکم پیاده بسیج امام حسین(ع) این شهرستان، اظهار کرد: به حق، بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بسیج بر پایه توکل و ایمان به خدا استوار شده و با پیروی محض از ولایت مطلقه فقیه، ایثار و از خودگذشتگی و موقعیت شناسی و حضور به موقع در تمام صحنه‎های انقلاب باعث تداوم انقلاب اسلامی شده که مورد انتظار رهبر عزیزمان امام خامنه‎ای(حفظه الله) است.

اکبری ادامه داد: روحیه استکبار ستیزی و ظلم ستیزی بسیجیان در برابر دشمنان اسلام و استکبار جهانی، یکی از ویژگی‌های بارز درس‌آموختگان مدرسه عشق است.

فرمانده یگان رزم سپاه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در پی این ویژگی ملت بزرگ و عزیز ایران اسلامی است که امروزه در بسیاری از کشورهای اسلامی، بیداری و خیزش را به دنبال داشته و ان‌شاءالله با بیداری تمام مسلمانان جهان، نابودی کفر و طاغوت در عالم محقق و بستر ظهور ذخیره غیب الهی فراهم می‌شود.

وی نیز با تشریح برنامه‌های این اردوی عملی، گفت: آشنایی با انواع تاکتیک کمین، ضد کمین، رزم شبانه، راهپیمایی برد بلند، عبور از میدان موانع، جهت یابی و تخمین مسافت در شب و میدان تیر از برنامه‌های رزمی این اردوی پنج روزه است.

اکبری افزود: برگزاری مراسم ادعیه، بهره‌مندی از محضر اساتید اخلاق و کارشناسان مذهبی از دیگر برنامه‎های بصیرتی فرهنگی است که برای افزون بر 200 بسیجی شرکت‌کننده در این اردوی تکمیلی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/68001/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول