اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

65 ووشوکار پیکار می‌کنند

آغاز مسابقات ووشوی بسیج استان اردبیل

مسابقات ووشوی بسیج استان اردبیل با رقابت 65 نفر از ووشوکاران آغاز شد.

آغاز مسابقات ووشوی بسیج استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در آغاز این رقابت‌ها که عصر امروز و در سالن مقاومت بسیج اردبیل به انجام رسید، 65 ووشوکار در 9 وزن و دو رده سنی نوجوانان و جوانان به مدت دو روز با هم رقابت می‌کنند.

این مسابقات در دو رشته ساندا و تالو برگزار شده و برگزیدگان این دوره از مسابقات به رقابت‌های قهرمانی کشور در رشته ووشو که چهارم مهر ماه در استان زنجان برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

در این مسابقات ورزشکاران بسیجی تلاش دارند تا در کنار انجام برنامه‌های ورزشی متنوع، اخلاق و نجابت قهرمانی را نیز به عنوان یک شعار حقیقی مد نظر قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ بانوان استان اردبیل نیز در سه رده سنی و در سالن 12 بهمن اردبیل به پایان رسید.

در این دوره از رقابت‌ها که در گرامیداشت آزادگان برگزار می‌شود 42 ورزشکار حضور پیدا کرده و در پایان این مسابقات در رده‌بندی تیمی، اردبیل به مقام قهرمانی رسیده و تیم‌های پارس‌آباد و نیر در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

در بخش انفرادی و در رده سنی نوجوانان فرناز کامل، مهسا وثوقی، الینا سروی، آذین جاهد، صدف اصغرنژاد و صبا خلفی به عنوان نفرات برتر اوزان مختلف معرفی شدند.

در رده سنی جوانان فرانک پناهی، نگین جهانبخش، تینا مکانی،‌ عاطفه سیدحاتمی، غزاله قربانی، دنیز جاهد و سمیرا ثروتی توانستند عناوین گروه‌های سنی مختلف را به دست آورند.

اما در رده سنی بزرگسالان نیز مونا یوسف‌زاده،‌ محبوبه تاج‌دار، یگانه مردانه، زهرا مردانه، سارا ثروتی و مینا حضرتی مقام‌های قهرمانی اوزان شش‌گانه این رده سنی را به دست آوردند.

انتهای پیام/62006/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول