اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه صاحب‌الامر (عج) خبر داد

برگزاری برنامه‌های بسیج کارمندی قزوین با محوریت راهبرد سال

مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از برگزاری برنامه‌های بسیج کارمندی قزوین با محوریت راهبرد سال خبر داد.

برگزاری برنامه‌های بسیج کارمندی قزوین با محوریت راهبرد سال

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد اسماعیل طاهرخانی بعد از ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و خاطره شهید شاخص بسیج کارمندی جانباز شهید علیرضا نوری اظهار داشت: بسیج مستضعفین در پنجم  آذر ماه سال 58 به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد.

وی ادامه داد: در بیستم اسفند ماه سال 64 با مصوبه دولت مبنی بر آموزش پنج درصدی کارکنان دولت، بسیج کارمندان وارد مرحله جدیدی از فعالیت شد.

طاهرخانی با اشاره به نام‌گذاری امسال با نام حماسه سیاسی و اقتصادی خاطرنشان کرد: حماسه سیاسی با هدایت رهبری معظم انقلاب و با بصیرت مردم فهیم ایران و حضور حداکثری تحقق یافت و با یاری خدا حماسه اقتصادی هم با حضور و فعالیت همه دستگاه‌ها محقق می‌شود.

وی تأکید کرد: اصحاب رسانه در مردمی کردن حماسه اقتصادی نقش مهم و کلیدی دارند و امید آن می‌رود که در تحقق حماسه اقتصادی نیز گام‌های همچون گذشته بردارند.

مسئول بسیج کارمندی سپاه استان یادآور شد: در سال 91 یکی از برجسته‌ترین برنامه‌های سازمان بسیج کارمندان استان نشست‌های فصلی مدیران ارشد استان با موضوع جهاد اقتصادی و تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بوده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 150 حلقه در استان دایر بوده است اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های این سازمان افزایش کمی و کیفی حلقه‌های صالحین است که امسال سازمان‌دهی 230 حلقه از دیگر اهداف بسیج کارمندی است.

طاهرخانی عنوان کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ و ترتیل در دو گروه خواهران و برادران از جمله برنامه‌های جاری این سازمان بوده است که با موفقیت به انجام رسید.

این مسئول با تأکید بر محقق شدن حماسه سیاسی، تصریح کرد: برای تحقق حماسه سیاسی، سازمان بسیج کارمندی همانند دیگر اقشار به سهم خود اقدام به برگزاری 25 نشست استانی با حضور سخنرانان کشوری کرد.

طاهرخانی یکی دیگر از برنامه‌های شاخص بسیج کارمندی را برگزاری اردوهای یک روزه جهادی دانست و ابراز داشت: یک مرحله اردویی با حضور 100 نفره برگزار شده است و مرحله بعدی با هدف جذب حداکثری در دست اقدام است.

وی از راه‌اندازی دو حوزه مقاومت شهید بابایی و حوزه بسیج کارمندی خواهران خبر داد و گفت: امیدواریم با راه‌اندازی این حوزه‌ها مشکلی که در بحث حضور و فعالیت خواهران کارمند در ادارات داشتیم حل شود.

مسئول بسیج کارمندی سپاه استان به برنامه‌های ویژه هفته دولت و روز بسیج کارمندان اشاره کرد و گفت: برنامه‌ها در دو بخش فرهنگی و هنری و تقدیر از خانواده معظم شهدا است.

وی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست اعلام کرد: ششم شهریور ماه سومین کنگره شهید رجایی و شهدای کارمند استان قزوین با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی برگزار می‌شود.

طاهرخانی افزود: در این یادواره از 51 خانواده شهید کارمند، مدیران ارشدی، 32 کارمند برتر و کارمندان نخبه بسیجی تجلیل می‌شود.

وی در پایان خطاب به اهل رسانه گفت: از شما مطبوعاتی‌ها خواستارم به عنوان یک شهروند نه یک مسئول؛ مسئله نبود ولایت فقیه در مصر را پیگیری کنید؛ اینکه با گذشت دو سال از این انقلاب؛ پایدار نبوده و دلیل آن فقدان رهبری است.

انتهای پیام/2667/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول