اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن‎مهر گرگان خبر داد

مسکن‎مهر راه‎آهن گرگان در مرحله رفع نقص

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن‎مهر گرگان از مراحل پایانی فاز نخست سایت راه‎آهن خبر داد و گفت: در حال حاضر در مرحله رفع نقص این پروژه هستیم.

مسکن‎مهر راه‎آهن گرگان در مرحله رفع نقص

حبیب‎الله آریامنش امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: قبل از تحویل واحدهای مسکن‎مهر به متقاضیان این فرصت را می‎دهیم تا ابتدا به درستی از واحد خود بازدید کنند و در صورت هیچگونه نقص، واحد خود را تحویل بگیرند.

وی سهم آورده متقاضیان این پروژه را حدود 15 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این سهم در مقایسه با سایر پروژه‎های مسکن‎مهر از لحاظ متراژ، مصالح باکیفیت، تجهیزات و امکانات به کار گرفته شده از درجه خوبی برخوردار است.

ساخت مسکن‎مهر راه‎آهن از کیفیت بالایی برخوردار است

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن‎مهر گرگان با بیان اینکه تمامی واحدهای مسکن‎مهر راه‎آهن با مسئولیت این تعاونی ساخته شده است، خاطرنشان کرد: این واحدها از درب ضد سرقت برخوردار هستند که یکی از ویژگی‎های مثبت پروژه محسوب می‎شود، با توجه به مصالح بکار رفته در این پروژه همواره سعی کردیم تا افزایش هزینه به مردم وارد نشود.

آریامنش به متقاضیان این اطمینان را داد که ساخت مسکن‎مهر سایت راه‎آهن از کیفیت بالایی برخوردار است و ادامه داد: این انتظار وجود دارد که متقاضیان نقاط ضعف سایر پروژه‎های مسکن‎مهر را به پای این پروژه ننویسند چراکه این پروژه تنها پروژه‎ای است که مشاور حقوقی دارد و ناظران به صورت تمام وقت در اجرای پروژه حضور دارند.

وی تاکید کرد: مرحله به مرحله اشکالات واحدها رصد می‎شود تا در صورت نقص و کاستی‎های پروژه، آن را به سرعت برطرف کنیم.

استفاده از مشاوره حقوقی در اجرای مسکن‎مهر/ بهره‎گیری از تخصص نوعی سرمایه‎گذاری است

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن‎مهر گرگان با بیان اینکه استفاده از مشاور حقوقی را هزینه نمی‎دانیم، متذکر شد: عقیده داریم که بهره‎گیری از تخصص نوعی سرمایه‎گذاری است برای اینکه مردم در آینده دچار ضرر و آسیب نشوند تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا مسکن بهینه‎ای در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

آریامنش با بیان اینکه رفع نقص‎های جزئی در حال انجام است، گفت: قبل از تحویل واحدهای مسکن‎مهر به متقاضیان این فرصت را به آنها می‎دهیم تا ابتدا به درستی از واحد خود بازدید کنند و در صورت هیچگونه نقصی آن را تحویل بگیرند.

انتهای پیام/83001/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول