اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت

367 پروژه در قزوین افتتاح می‌شود

استاندار قزوین گفت: جمع کل پروژه‌های قابل افتتاح دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در هفته دولت 367 پروژه است.

367 پروژه در قزوین افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، جمع کل پروژه‌های قابل افتتاح دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در هفته دولت را 367 پروژه اعلام کرد و اظهار داشت: اعتبار صرف شده برای احداث و راه‌اندازی این پروژه‌ها رقمی حدود 531 میلیارد و 448 میلیون است که در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، کشاورزی و سایر حوزه‌ها در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها دو هزار و 590 فرصت شغلی جدید برای این استان ایجاد کرده است.

استاندار قزوین با اشاره به تعامل خوب اصحاب رسانه با مدیران اجرایی افزود: در هفته دولت خدمات صورت پذیرفته باید از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود.

عجم با اشاره به وضعیت پروژه راه‌آهن قزوین ـ رشت بیان کرد: این پروژه در حوزه قزوین پیشرفت 85 درصدی دارد که ادامه کار مستلزم اعتبارات جدید بوده و در دستور کار قرار گرفته است.

وی در خصوص جایگاه نامناسب رتبه بودجه قزوین در سال جاری گفت: بحث بودجه‌بندی در کشور دارای نظام خاصی است و با چانه‌زنی این جایگاه ارتقا پیدا نمی‌کند بلکه استدلال و منطق باید پشت این مبحث باشد که خوشبختانه این استدلال در استان قزوین وجود دارد.

استاندار قزوین اضافه کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده رتبه بودجه این استان نسبت به گذشته ارتقا یافته و این جایگاه باید بیش از پیش ارتقا پیدا کند.

عجم با بیان اینکه دولت به وعده‌هایی که داده عمل کند، تصریح کرد: امیدواریم پس از حماسه سیاسی که رقم خورده با اعمال برنامه‌ها حماسه اقتصادی نیز تحقق پیدا کند.

این مسئول ادامه داد: دولت‌ها در نظام جمهوری اسلامی برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند و هر دولتی که بر سر کار می‌آید باید به شعارهایی که داده عمل کند.

عجم با اشاره به برخی خلاءهای قانونی و تفسیرهای نادرست از قوانین عنوان کرد: برخی از مشکلات مانع توسعه بودند اما در مجموع در طول این چهار سال اخیر فعالیت‌های خوبی در استان قزوین صورت گرفته است.

استاندار قزوین ابراز داشت: در این مدت با وجود برخی بی‌مهری‌ها به دنبال این بودیم که بدون ایجاد التهاب در استان قزوین مدیریت کنیم.

عجم با اشاره به ایجاد فرودگاه ویژه در قزوین بیان کرد: شهرداری قزوین به ازای بدهی که 23 میلیارد تومان مطالبات شهرداری بود؛ در این مجموعه مشارکت کرده است.

وی پیرامون وضعیت شهرک هوا و فضا قزوین اظهار کرد: زمین هر فاز این شهرک پس از پیشرفت 80 درصدی فاز قبلی تحویل داده می‌شود که هم‌اکنون فاز نخست 80 درصد پیشرفت داشته است.

استاندار قزوین افزود: دولت‌ها نگاه‌های متفاوتی نسبت به توسعه دارند که پیشرفت کشور در گرو توسعه متوازن است.

عجم انسجام ملی و استانی را یکی از عوامل مهم در پیشرفت عنوان کرد و گفت: مسئولان و کارگزاران نظام نباید دغدغه‌ای جز خدمت داشته باشند.

وی اعلام کرد: بیش از 120 درصد بر واحدهای صنعتی استان قزوین افزوده شده است که این نشان‌دهنده رشد و پیشرفت است.

عجم ادامه داد: باید در برخورد با مشکلات بخش صنعت منطقی برخورد کرده و کیفیت کالاها را ارتقا دهیم.

استاندار قزوین در پایان خواستار تحقق وعده‌ها در دولت جدید شد و برای دولت آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/77003/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول