اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان اردل خبر داد

بهره‌برداری از 19 پروژه در شهرستان اردل همزمان با هفته دولت

فرماندار شهرستان اردل گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت در استان 19 پروژه مختلف در شهرستان اردل افتتاح خواهد شد.

بهره‌برداری از 19 پروژه در شهرستان اردل همزمان با هفته دولت

فیروز خسروی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: هفته دولت یادآور حماسه آفرینی مردان بی‌ادعایی است که با ایمان  و رجا نماد علم و تقوا در راه پاسداری از ولایت شدند.

وی از احداث ساختمان دهیاری‌های شهرک محمدیه و دهیاری لندی در شهرستان اردل خبر داد و گفت: این طرح‌ها با اعتبار 400 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شوند.

خسروی با اشاره به اینکه طرح‌های دهیاری‌ها تا سه سال آینده بهره‌برداری می‌شود خاطرنشان کرد: با آغاز به کار این دو دهیاری در سال 95 زمینه اشتغال حدود چهار  نفر فراهم خواهد شد.

فرماندار اردل با اشاره به شروع گازرسانی به روستاهای سرچاه و دوازده امام اذعان داشت: با اعتبار هزینه شده 12 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در هفته دولت، این طرح چهارم شهریور ماه در بخش مرکزی اردل با حضور استاندار افتتاح می‌شود.

خسروی با بیان چند طرح دیگر که در هفته دولت افتتاح می‌شود یادآور شد: گازرسانی به روستای سرمور، شهرک چلو و شهرک ممسنی در بخش مرکزی اردل از جمله این طرح‌هاست.

وی با اشاره به آغاز انتقال خط تغذیه به منظور گازرسانی به منطقه شلیل، خاطرنشان کرد: گازرسانی به روستاهای گرد پیشه، شهرک قراب، چشمه سلیمان، ده پیشه، عباس آباد، نجف آباد و عزیز آباد علیا و سفلی نیز همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد.

خسروی  ادامه داد: این طرح‌ها با اعتبار 26 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی  صورت پذیرفته است.

وی افتتاح مزرعه پرورش ماهی سردابی روستای کاج، شرکت پرورش مرغ گوشتی سرمور، غسالخانه روستای ممسنی، تعمیر سالن ورزشی رستم آباد و کلنگ‌زنی پل کابلی شلیل را از دیگر پروژهای قابل افتتاح در هفته دولت دانست.

انتهای پیام/68006/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول