اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

35 درصد اعتبارات هزینه‌ای توزیع شده است / 106 پرونده کار گروه زیر‌بنایی تایید شد

استاندار اردبیل گفت: تا پایان مرداد ماه امسال 35 درصد اعتبارت هزینه‌ای استان اردبیل بین دستگاه‌های مختلف اجرایی توزیع شده است.

35 درصد اعتبارات هزینه‌ای توزیع شده است / 106 پرونده کار گروه زیر‌بنایی تایید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر نیکزاد در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در استانداری برگزار شد، اعتبارات هزینه‌ای استان اردبیل در سال جاری را 102 میلیارد و 313  میلیون تومان اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: از این اعتبارات مصوب 53 میلیارد تومان مربوط به حقوق و مزایای کارکنان دستگاه‌های اجرایی تخصیص یافته است.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان یادآور شد: مابقی اعتبارات مربوط به سایر اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی است که رقم آن حدود 49 میلیارد تومان می‌باشد.

نیکزاد گفت: تا پایان مرداد ماه امسال 35 درصد اعتبارات هزینه‌ای استان بین دستگاه‌های اجرایی تخصیص و پرداخت شده است.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به محدودیت درآمدها و منابع مالی دستگاه‌های اجرایی استان بایستی نهایت صرفه‌جویی را در هزینه کردهای خود داشته باشند.

رئیس شورای اداری استان با گرامیداشت هفته دولت از افتتاح و بهره‌برداری از 696 پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی در سطح استان خبر داد.

نیکزاد بیان داشت: برای اجرای این پروژه‌های عمرانی 150 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: 8 هزار واحد مسکن مهر با اعتباری بالغ بر 320 میلیارد تومان در استان اجرا و به مرحله بهره‌برداری رسیده و در هفته دولت به افراد واجد شرایط واگذار خواهد شد.

استاندار اردبیل با اشاره به پرداخت مطالبات پیمانکاران تصریح کرد: پرداخت مطالبات پیمانکاران جزو وظایف دستگاه‌های اجرایی است که باید به موقع این مطالبات به آنان پرداخت شود.

نیکزاد حمایت از بخش خصوصی را در پویایی اقتصاد استان ضروری دانست و ادامه داد: باید به گونه‌ای با سرمایه‌گذاران رفتار کنیم تا بتوانیم اعتماد آنها را به راحتی جلب کنیم و در امر سرمایه‌گذاری و استفاده از تسهیلات بانکی راغب‌تر کنیم تا شاهد رشد و توسعه استان در تمامی زمینه‌ها از جمله  عمرانی، کشاورزی، گردشگری، صادرات و... باشیم.

وی با اشاره به منابع درآمدی استان گفت: فروش املاک مازاد دولتی یکی از راه‌های قانونی است که می‌توانیم درآمدزایی کرده و به پروژه‌های  زیربنایی و عمرانی هزینه کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل از بررسی و تصویب 106 پرونده کار گروه امور زیربنایی و شهرسازی استان خبر داد.

نیکزاد تاکید کرد: از این تعداد 24 طرح مربوط به پرونده‌های خارج  از محدوده حریم  شهرها  و82 طرح  نیز مربوط به پرونده‌های داخل محدوده حریم شهرها می‌باشد که توسط اعضا شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تصویب شد.

انتهای پیام/62005/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول